Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δεκέμβριος 18, 2018, 01:26:57 μμ
Σελίδες: 1 2 3 [4]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Κινητηρας NSU - WANKEL  (Αναγνώστηκε 9734 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Stratis8
Αργυρό μέλος
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 641


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 12:23:39 πμ »

ειναι ωραια αμαξια αλλα για 2α να κανεις βολτες σκ

Έχεις μετρήσει πόσο καίει?

Από γέμισμα σε γέμισμα τεπόζιτου, δια τα χιλιόμετρα που έκανες εννοώ.
με οικονομικη οδηγηση κατω απο 18 λιτρα/100 δεν εχω δει με το cosmo 231 hp και ευκολα περναω τα 25λ/100 με σπορ οδηγηση με το στροφομετρο να ειναι συνεχεια εκει που ειναι η δυναμη του
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1630


Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 01:57:50 πμ »

με οικονομικη οδηγηση κατω απο 18 λιτρα/100 δεν εχω δει με το cosmo 231 hp και ευκολα περναω τα 25λ/100 με σπορ οδηγηση με το στροφομετρο να ειναι συνεχεια εκει που ειναι η δυναμη του

Ναι, τόσο θυμάμαι κι εγώ το sedan.
20~25lt/100km.
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12168



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 12:07:12 μμ »



ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.


Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).

Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?











Οι κινητηρες τζετ δεν ειναι τοσο ακαταμαχητοι οσο πιστευεις !!
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης και οι οποιες τελικα αντικαταστηθηκαν με συμβατικους κινητηρες με αποτελεσμα η Γαλλικη εταιρια να συρθει σε διεθνει δικαστηρια και να χασει μεγαλο μερος των χρηματων οπου χρωστουσε ο Ελληνας εφοπλιστης !!

http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.
Την εισροφησει τρομερης ποσοτητας αερα απο μπροστα και την τρομαχτικη εξοδο τους απο πισω.
Σε αεροπλανο πχ εαν βρεθεις ειτε μπροστα του ειτε πισω του εισαι χαμενος απο χερι !!
Σε μικρογραφια πχ αυτοκινητου δεν ξερω ποσο ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη η τεχνολογια στο οτιδηποτε πχ βρισκετε απο πισω εν πληρη ισχυ !!
Η μαζντα δε απο την αλλη απ οσο ξερω ετοιμαζει εναν νεον επαναστατικο κινητηρα να ριξει στην αγορα ο οποιος θα ειναι οικονομικοτερος των ηλεκτρικων !!!

http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/

Καλως να ορισει !!! Θα τον περιμενω με αγωνια να αγορασω το πρωτο μου μαζντα  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1630


Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 04:00:17 μμ »

ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.
Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).
Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?



Οι κινητηρες τζετ δεν ειναι τοσο ακαταμαχητοι οσο πιστευεις !!
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης και οι οποιες τελικα αντικαταστηθηκαν με συμβατικους κινητηρες με αποτελεσμα η Γαλλικη εταιρια να συρθει σε διεθνει δικαστηρια και να χασει μεγαλο μερος των χρηματων οπου χρωστουσε ο Ελληνας εφοπλιστης !!
http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.
Την εισροφησει τρομερης ποσοτητας αερα απο μπροστα και την τρομαχτικη εξοδο τους απο πισω.
Σε αεροπλανο πχ εαν βρεθεις ειτε μπροστα του ειτε πισω του εισαι χαμενος απο χερι !!
Σε μικρογραφια πχ αυτοκινητου δεν ξερω ποσο ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη η τεχνολογια στο οτιδηποτε πχ βρισκετε απο πισω εν πληρη ισχυ !!
Η μαζντα δε απο την αλλη απ οσο ξερω ετοιμαζει εναν νεον επαναστατικο κινητηρα να ριξει στην αγορα ο οποιος θα ειναι οικονομικοτερος των ηλεκτρικων !!!
http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/
Καλως να ορισει !!! Θα τον περιμενω με αγωνια να αγορασω το πρωτο μου μαζντα  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο


Τι να σου απαντήσω τώρα....

Θα σε ρωτήσω μόνο:

Έχεις δει κανένα κρουαζιερόπλοιο (σε "πλήρη ισχύ", όπως λες) να βγάζει από πίσω του (ή από όπου αλλού) "τρομαχτική έξοδο αέρα"?
Στο Ηράκλειο είσαι, αντιλαμβάνομαι, έρχονται πολλά εκεί κάθε μέρα.
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1630


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 04:12:33 μμ »

Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης

http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.


Το διάβασα και το άρθρο.
Εσύ που τους βρήκες τους jet κινητήρες στο Αίολος Κεντέρης?
Γιατί εγώ διάβασα (στο άρθρο που εσύ μου έδειξες):

Παράθεση
• Περιγραφή πλοίου: Το υπό ελληνική σημαία πλοίο με το όνομα «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» («AEOLOS KENTERIS I»), εγγεγραμμένο στα νηολόγια Μυτιλήνης, με αριθμό νηολογίου 37, ΙΜΟ 9210103, με Διεθνές Διακριτικό Σήμα SYDK, ολική χωρητικότητα 3560,18 κόρους, καθαρή χωρητικότητα 1.872,05 κόρους, μήκος 108,70 μέτρα, πλάτος 15,70 μέτρα, βάθος 4,00 μέτρα και είναι εφοδιασμένο με τέσσερις (4) ντήζελ μηχανές, ιπποδυνάμεως 32.400 KW έκαστης.


Άλλο ντήζελ, και άλλο jet, ξέρεις, φίλε Herakliotis.
Τόσο μικρά πλοία δεν έχουν jet.
2.000 τόνοι είναι αυτό.
Jet μπαίνουν σε πάνω από 100.000.
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12168



Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 05:27:42 μμ »

Α συγνώμη έχεις δίκιο. Οταν είχα διαβάσει το παρακάτω ((  Οι πανίσχυρες τουρμπίνες του προκαλούσαν τεράστια κύματα. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που συνέβη στο ακρωτήριο της Κασσάνδρας Χαλκιδικής τον Ιούνιο του 2003. Ο καιρός ήταν πολύ καλός, η θάλασσα ήρεμη και οι λουόμενοι απολάμβαναν το μπάνιό τους στα καταγάλανα νερά. Από το…πουθενά, εμφανίστηκε ένα τεράστιο κύμα, το οποίο σάρωσε την ακτή και πήρε μαζί του σκηνές από το κάμπινγκ της Καλάνδρας, ομβρέλες, πετσέτες και ότι βρέθηκε στη ρότα του δημιουργώντας ένα τοπίο από ταινία θρίλερ.

Λίγες ημέρες αργότερα προσήλθε στο λιμεναρχείο Νέων Μουδανιών, ένας 16χρονος με τους γονείς του και κατήγγειλε τον τραυματισμό του από τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης», το οποίο εκείνο το καλοκαίρι εκτελούσε δρομολόγια από τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου προς και από τη Θεσσαλονίκη. Μετά από έρευνες των Λιμενικών Αρχών σχηματίστηκε τελικά δικογραφία, η οποία και είχε διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Πολυγύρου.

Εκείνη τη χρονιά υπήρξαν μαρτυρίες παραθεριστών που έκαναν διακοπές στη Σίβηρη για περιστατικά με τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης» να τους σηκώνουν στον αέρα και μετά να τους τραβάει σε μία ρουφήχτρα στο βυθό.

Μάλιστα σε κάποιες οργανωμένες παραλίες στη Χαλκιδική υπήρχαν υπάλληλοι με σφυρίχτρες που προειδοποιούσαν τους παραθεριστές μόλις εμφανιζόταν στον ορίζοντα του υπερταχύπλοο. Οι Λιμενικές Αρχές αναγκάστηκαν να εκδώσουν ενημερωτικό δελτίο με τις ώρες διάπλου από τη Χαλκιδική του σύγχρονου Αίολου. Η ΝΕΛ άλλαξε τη ρότα του πλοίου το οποίο περνούσε σε απόσταση 10 μιλίων ))  διαβάζοντας τουρμπίνες πήγε το μυαλό μου στους τζετ κατευθείαν.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1630


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 06:30:23 μμ »


Δεν υπάρχει θέμα συγγνώμης. Όλοι μας κάνουμε λάθη. Για τους ανθρώπους είναι.
Να ξέρεις πάντως (και άσχετα με τις τουρμπίνες και τα jet - δεν είναι το ίδιο πράμα - ή μάλλον το jet είναι τουρμπίνα, οι τουρμπίνες δεν είναι όλες jet) ότι όταν ένα πλοίο σηκώνει πολύ κύμα, είναι αποτυχημένο σχέδιο.

Το κύμα για να σηκωθεί, χρειάζεται ενέργεια. Δηλαδή καύσιμο.
Αν λοιπόν καταφέρεις να φτιάξεις πλοίο που θα τρέχει μέσα στο νερό χωρίς να σηκώνει καθόλου κύμα, τότε έχει μεγάλη οικονομία καυσίμου. Καις καύσιμο μόνο για να καταπολεμήσεις τις τριβές κύτους-νερού.
Αν το πλοίο σηκώνει πολύ κύμα, τότε καις καύσιμο για να ανακατεύεις τα χαλίκια στις παραλίες όπου αυτό φτάνει (και σκάει).

Οι "βολβοί" που έχουν τα καινούρια πλοία στην πλώρη (χαμηλά, μέσα στο νερό) αυτό ακριβώς κάνουν:  Εξουδετερώνουν τη δημιουργία κυματισμού.
Και η επίδραση τους είναι τόσο σημαντική (από τότε που ανακαλύφτηκαν) ώστε ακόμα και παλιά πλοία κάνουν τη μετατροπή και βάζουν βολβό στην πλώρη.
Φαίνεται ότι του κεντέρη ο βολβός δεν ήταν καλά υπολογισμένος, και γι' αυτό σήκωνε κύμα.

Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια (ήμουν πολύ πιτσιρικάς και τσαλαβούταγα σε παραλίες) που δεν υπήρχαν βολβοί στα πλοία, κάθε φορά που πέρναγε πλοίο στα ανοιχτά, μετά από λίγο "ερχόταν το κύμα του". Τώρα πια αυτό δεν συμβαίνει. Έχουν βελτιωθεί πολύ οι υδροδυναμικές σχεδιάσεις των σκαριών. Περνάει πλοίο δεκαπλού μεγέθους από τα τότε, και δεν έρχεται τίποτα.
Σε κάθε περίπτωση, όταν πλέεις (σαν καπετάνιος, με οτιδήποτε σκάφος, έστω και μικρή φουσκωτή βάρκα) μέσα σε λιμάνι, είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις αργά, για να μην κουνάς τα σκάφη που είναι δεμένα και χτυπάνε μεταξύ τους.

Κατά τα λοιπά, μην περιμένεις ότι ο Wankel (rotary) κινητήρας θα κάνει κάτι σπουδαίο στο μέλλον... Ήταν ένας κομήτης που πέρασε και χάθηκε.
Πάρε άλλο αμάξι.
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12168



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Μάρτιος 03, 2018, 03:19:52 μμ »

http://enkinisi.gr/2018/03/03/i-mazda-epivevaiwnei-tin-epistrofi-tou-wankel-alla-oxi-opws-tha-thelame/
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Σελίδες: 1 2 3 [4]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  


Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo