Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Αύγουστος 21, 2018, 10:52:33 μμ
Σελίδες: 1 2 [3] 4
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Κινητηρας NSU - WANKEL  (Αναγνώστηκε 7060 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ellinas
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 7028


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 03:34:55 μμ »

 Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο ;oxι ευτυχώς αλλά μου ήρθε στο μυαλό και είπα να σας κάνω να γελάσετε με το πάθημα μου
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 11563



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 03:44:40 μμ »

Εγω ευτυχως ξεκινησα την ζωη μου με το 127 τριπορτο 900ρακι !!!
Καλο αυτοκινητο !! Χωρεσε μεσα μια φορα 7 ατομα παρεα !! τεσσερις πισω τρεις μπροστα και πηγαμε για καφε στο Ρεθυμνο !! Που ειναι τα χρονια εκεινα της αναμελιας  . . . . . . 
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
ts1k
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 362


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 05:54:51 μμ »

Μόλις πριν λίγες ώρες έπιασα κουβέντα με φιλαράκι που έχει RX-8 του 2009, που το είχε πάρει καινούριο τότε.
Έχει 90κ χιλιόμετρα και δεν του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.

Ωστόσο το προσέχει σαν τα μάτια του...
Καλή βενζίνη, αλλαγή λαδιών κάθε 3000 - 4000 χλμ, προσεκτικά και συχνά μικρο service κτλ..

Επίσης μου είπε ότι η μαζντα έχει στα σκαριά νέο wankel hybrid κινητήρα που θα το φορέσει σε RX(αγνωστο) μοντέλο.. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά αν τελικά το επιχειρήσει νομίζω ότι θα είναι ενδιαφέρον..
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1631


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 09:10:57 μμ »

Έχει 90κ χιλιόμετρα και δεν του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.

Πες του να μην περάσει τα 100.
Να το βάλει στο σαλόνι του ως έκθεμα, πριν τα κλείσει.

(Μιλάει η πείρα).
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 11563



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 09:36:23 μμ »

Σαουλ εχει δικιο σε αυτο που λεει ο  ts1k .
Εαν δεν το ζορισεις ο κινητηρας αντεχει καλα.
Το θεμα ειναι οτι : Ποιος σβουρος 20/28 ετων θα εχει στις ροδες του 220 αλογα και δεν θα τα πατησει;;
Ποιος αντεχει να το πηγαινει με 140 μαξ οταν η δυναμη του τραβαει σχεδον αλλα τοσα;;
Εδω εμεις ειμαστε τοτε 30/35 ετων και ειχαμε τα μυαλα πανω απο το κεφαλι μας!!!
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1631


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 21, 2018, 03:29:59 πμ »

Εαν δεν το ζορισεις ο κινητηρας αντεχει καλα.

Εσύ αυτό που το ξέρεις?
Είχες, και σου άντεξε?
Ίσα με πόσα χιλιόμετρα?
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 22, 2018, 10:05:48 μμ »

Εγω επιμένω ότι με τα σημερινά δεδομένα, τεχνολογία , μέταλλα κλπ θα έπρεπε καποια κεφαλια να ξανα ασχοληθουν με τον κινητήρα.......ισως με νεες ιδεες.......πατεντες.........
Νομιζω αξιζει........
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 22, 2018, 10:11:21 μμ »


Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1631


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 22, 2018, 11:31:46 μμ »

dimilio,

Η εφεύρεση του Wankel (επαναστατική, σίγουρα, μετά από τόσες δεκαετίες - ίσως αιώνα επικράτησης των εμβολοφόρων) εξήγησα νωρίτερα σε τι υπερέχει:
Απόδοση ισχύος ανά μονάδα βάρους και όγκου του κινητήρα (ποστ μου #26, εδώ, νωρίτερα).
Κάπου όπου αυτή η σχέση υπό τις δεδομένες συνθήκες της εφαρμογής προσφέρει, θα είναι καλή για να εφαρμοστεί.   Για τη συνήθη αυτοκίνηση, δεν είναι.

Οι τύποι που έδειξες στο λινκ ετοιμάζουν κάτι σαν dragster (είναι αυτά που σπάνε το ρεκόρ 1/4 μιλίου σε επιτάχυνση) καί μοντάρησαν 6 ρότορες για να βγάλουν τα 813 άλογα.
Να και η δυναμομέτρηση που έκαναν:
https://youtu.be/k3t3VcEIB-Q

Χρησιμότητα δεν έχει (ούτε σ' αυτούς τους "αγώνες"), γιατί οι ιπποδυνάμεις εκεί είναι της τάξης των 1.500hp (με εμβολοφόρους και υπερσιμπιεστές):



Και όπως είπα, εκεί που χρειάζεται ΜΕΓΑΛΗ ισχύς χωρίς να επιστρατεύεις τους χιλιάδες τόνους που ζυγίζει ένας Wärtsilä



ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.

Να π.χ. ο jet κινητήρας του τανκ Abrams:



και να το διάγραμμα απόδοσης ισχύος (για 1MW) κινητήρα: Diesel vs Jet (gas turbine).



Επί πλέον, λόγω της απλότητας κατασκευής ο jet είναι εύκολα αντικαταστάσιμος (ούτε ένα τέταρτο δεν χρειάζεται για την αλλαγή του):



Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).

Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?








Καταγράφηκε
Stratis8
Αργυρό μέλος
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 620


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 22, 2018, 11:48:04 μμ »

24/12 εσπασα το μοτερ μου στο rx8 στις 110χιλιαδες  Σαρκασμός
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1631


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 12:03:26 πμ »

24/12 εσπασα το μοτερ μου στο rx8 στις 110χιλιαδες  Σαρκασμός

Και τι θα κάνεις?

(Επιβεβαιώνομαι: 100k χιλιόμετρα ζουν αυτά).
Καταγράφηκε
Stratis8
Αργυρό μέλος
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 620


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 12:18:19 πμ »

24/12 εσπασα το μοτερ μου στο rx8 στις 110χιλιαδες  Σαρκασμός
Και τι θα κάνεις?
(Επιβεβαιώνομαι: 100k χιλιόμετρα ζουν αυτά).
η βαζω μεταχειρισμενο με κοστος 1500-2000€ η επισκευη το δικο μου (δεν συμφερει) καινουργιο εχει 4000€ χωρις εργατικα αναλωσιμα που χρειαζονται
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 11563



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 12:34:10 πμ »

Ο Στρατής είναι σβουρος.
Δεν πιάνεται για λογικός οδηγός.
Ρώτησα και έμαθα. Μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και σε μιάμιση ώρα έχει κάνει το νησί βόλτα γύρω-γύρω και έχει φτάσει ξανά στην αφετηρία.  Μεγάλο χαμόγελο

Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Stratis8
Αργυρό μέλος
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 620


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 12:54:04 πμ »

Ο Στρατής είναι σβουρος.
Δεν πιάνεται για λογικός οδηγός.
Ρώτησα και έμαθα. Μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και σε μιάμιση ώρα έχει κάνει το νησί βόλτα γύρω-γύρω και έχει φτάσει ξανά στην αφετηρία.  Μεγάλο χαμόγελο

τα εχω κοψει αυτα αχαχαχ απλα αυτο το μοτερ δεν το ειχα πιασει απο την αρχη,ξερω ατομα που τα εχουν σπασει απο τα 40000 χλμ αλλα και αλλα που δουλευουν με 200000 ειναι ωραια αμαξια αλλα για 2α α κανεις βολτες σκ
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1631


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 01:12:08 πμ »

ειναι ωραια αμαξια αλλα για 2α να κανεις βολτες σκ

Έχεις μετρήσει πόσο καίει?

Από γέμισμα σε γέμισμα τεπόζιτου, δια τα χιλιόμετρα που έκανες εννοώ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  


Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo