Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Απρίλιος 19, 2019, 07:56:19 πμ
Σελίδες: 1 [2] 3 4
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Κινητηρας NSU - WANKEL  (Αναγνώστηκε 12173 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ts1k
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 413


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:47:38 μμ »

Αυτό είπε ο άνθρωπος... ότι το rx-8 ήταν το τελευταίο με wankel κινητήρα... Για την ακρίβεια όπως είπε και ο νταγκλας, το 2011 αν δεν κάνω λάθος, αφού δεν πέρασε τα τεστ για την κατηγορία ρύπων euro 5, τελείωσε η παραγωγή.
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:49:42 μμ »

Καταγράφηκε
sksnpl
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 359


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 12:01:19 πμ »

Νομίζω ότι τα πρώτα RX-7 είχαν μικρότερο κινητήρα όπως λέει ο Douglas..
Αργοτερα αναβαθμιστηκαν με τον γνωστό 1.3..
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 12:04:45 πμ »

Ενδιαφερον το πρωτο σου αρθρο φιλε μου !!
Δεν το ηξερα για την Σιντροεν !!
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 03:22:18 πμ »

Επειδη μαλλον δεν τα ξερεις καλα και το RX7 και το 8 εχουν κινητηρες   WANKEL ή περιστροφικους οπως της αρεσε να τους λεει !!
Τα εχουν φιλοι  μου και τα δυο.
Καλα αυτοκινητα σαν σπορ , δεν λεω , με ωραιες επιταχυνσεις αλλα αυτο το φαγωμα που τρωει η κεφαλη αμα την ζοριζεις συνεχεια δεν το γλυτωνεις !!!
Ο ενας εκ τον δυο φιλων εσκασε 25 χηνες αγορα και μου ειχε προτεινει πριν δυο χρονια να το παρω 6 χηνοπουλα στα 6 χρονια κυκλοφοριας !!
Αφου κουβεντιαζαμε τα προβληματα πινωντας καφε (πριν σκεφτει να το δωσει) χαζος δεν θα ημουν να πλεξω μετα;;
Και η αδεια του εγραφε 1300 περιπου κυβικα το RX8 με 225 ιππους !!
Σε πιανω αδιαβαστο Σαουλ !!!  Κλείσιμο ματιού

Μάστορα, δύσκολο να μην ξέρω καλά πράματα για το αυτοκίνητο που ΕΙΧΑ (επί 10 περίπου χρόνια).
Πάρε και την άδεια, αφού έχεις αμφιβολίες.

Και εγώ έκανα λάθος, δεν ήταν 1.100cc, που είπα, αλλά 1.146 (8 φορ. ίπποι). Όχι 1.300 πάντως. 46cc λάθος. Ε, μετά από 30 χρόνια, συγχωρούμαι, νομίζω.

Έχεις μια τάση όμως να νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα, και πολλά ξέρεις, δε λέω, αλλά δεν μπορεί επειδή έκανες μια κουβέντα με ένα φίλο σου να ξέρεις όσα ξέρει κάποιος (εγώ δηλαδή) που ΕΙΧΑ Mazda Rotary Engine επί 10 χρόνια.

Στην άδεια δε, βλέπεις και αυτό που σου είπα: Αλλαγή κινητήρα.

Πάρε και τον ένα κύλινδρο και έμβολο φωτογραφία, γιατί τον πρώτο κινητήρα που άλλαξα τον έλυσα, και τώρα είναι διακοσμητικό πάνω σε τζάκι.

Δε συνέφερε η επισκευή του, ο καινούριος έκανε πιο φτηνά από το να φτιάξεις τον παλιό.
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 03:57:53 πμ »

Σαούλ τωρα ξαναδιαβάσα το σχόλιο σού.
Τα ίδια λέμε.
Αρχικά κατάλαβα ότι πίστευες ότι το 7 και το 8 δεν ηταν  περιστροφικοι κινητήρες.
Όλα οκ.
Με το 8 για να ξέρεις έχω κάνει πάνω απο 50 βόλτες είτε σαν συνοδηγός είτε σαν οδηγός οταν το φιλαράκι μου.τα ετσουζε παραπάνω από το κανονικό.
Δεν μου είναι άγνωστο αυτοκίνητο.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 04:04:21 πμ »

Δεν μου είναι άγνωστο αυτοκίνητο.

Εγώ δεν είπα ότι σου είναι άγνωστο.

Εγώ είπα ότι σε μένα είναι ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ.
Το οποίο, δεν το πίστεψες.
Λες και είμαι κανα παιδάκι, που θέλει να κάνει φιγούρα.
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 04:09:28 πμ »

Δεν είπα ότι δεν το πιστεψα. Καταρχήν το αυτοκίνητο σου δεν το γνώριζα ( διότι δεν ηταν υου τύπου μου τότε ) .
Εαν σού είπα ότι δεν τα γνωρίζεις καλά το είπα διότι διαβάζοντας το κείμενο σου κατάλαβα ότι πίστευες ότι το 7 +8 δεν είχαν περιστροφικο κινητήρα.
Λέγαμε όμως το ίδιο πράγμα τελικώς.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 04:11:45 πμ »

Τέλος πάντων, έληξε τώρα, εξηγήθηκαν οι παρανοήσεις.

No problem.
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 12:06:57 μμ »

Πάντως ο κινητήρας Wankel ηταν ειναι και θα ειναι ενας πρωτοποριακος κινητήρας που ισως στο μέλλον μας εκπλήξει........οσο προχωρά η τεχνολογία
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 12:59:16 μμ »

Αμα βρουν ενα κραμα να μην φθειρετε καλος ειναι.
Ηταν εξυπνο εκ μερους του δημιουργου του το να γεμιζει μεσα στον θαλαμο σε μια περιστροφη δυο φορες καυσιμο και μια καυσαεριο στην εξοδο.
Αλλα το λαδακι εαν θυμαμαι καλα ειχε αρχησει να φαινετε απο τα 50,000/70000 χιλιομετρα;;
Εχει πουληθει το αυτοκινητο πια και εχω χαθει και με τον σβουρο που το ειχε , παιδια αυτος , παιδια εγω  μας φαγαν τα προβληματα  της καθημερηνοτητας :!!
Εγω τοτε ειχα ενα Πεζω Ραλυ και δεν το αλλαζα με τιποτε!! 1600 κινητηρας εβαζε τις μπεμπες απο φαναρι σε φαναρι κατω με διαφορα !!

Υ.Γ Καποτε αγαπουσα την ταχυτητα, τωρα μονο εαν ειμαι νευριασμενος και μονος μου !!
Ευτυχως  τα παλευω τα νευρα.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 02:34:24 μμ »

Πάντως ο κινητήρας Wankel ηταν ειναι και θα ειναι ενας πρωτοποριακος κινητήρας που ισως στο μέλλον μας εκπλήξει........οσο προχωρά η τεχνολογία

Κοίτα,

Πρωτοποριακός (σε σχέση με τον κλασσικό εμβολοφόρο εσωτερικής καύσης) είναι μόνο στη σχέση απόδοση ισχύος / βάρος κινητήρα.
Δηλαδή με μικρό (μικρότερο από τον κλασσικό) βάρος και όγκο, αποδίδει μεγάλη ισχύ. Αλλά η μεγάλη του κατανάλωση μετράει (πολύ) στα "κατά".

Σ' αυτή την "πρωτοπορεία" η απάντηση (και η εξέλιξη) είναι ο κινητήρας jet. Ακόμα μεγαλύτερη σχέση στην απόδοση ισχύος / βάρος κινητήρα.

Ο Wankel δεν έχει "μέλλον". Ο jet, ναι.
Αλλά (φαίνεται ότι) όλα αυτά θα ψοφήσουν (στα αυτοκίνητα) εν όψει του ηλεκτρισμού.
Και το κλειδί σ' αυτή την εξέλιξη είναι η βελτίωση των μπαταριών: Χωρητικότητα, κόστος, και ταχύτητα φόρτισης.
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 02:41:36 μμ »

Εγω τοτε ειχα ενα Πεζω Ραλυ και δεν το αλλαζα με τιποτε!! 1600 κινητηρας εβαζε τις μπεμπες απο φαναρι σε φαναρι κατω με διαφορα !!

Πας γυρεύοντας, εσύ!....
Καταγράφηκε
ellinas
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7340


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 03:12:42 μμ »

Περίπου 35 χρόνια πίσω είχα ένα αυτοκινητάκι(σαν αυτό στη φωτογραφία)και ευρισκόμενος σε φανάρια στον Πειραιά περνά απο μπροστά μου μια πανέμορφη κοπέλα.Με κομψό τρόπο της έκανα κοπλιμέντο και της πρότεινα να την πάρω για καφέ στη Ζέα.Η απάντηση ήταν αποστομωτική."Με αυτό το υπόθετο θα με πας για καφέ λεβεντάκο μου;"
Ξεπάγωσα όταν οι από πίσω άρχισαν να κορνάρουν επειδή είχε ανάψει το πράσινο και γω δεν έλεγα να κουνήσω  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε
Lary
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1617


One man's trash is another man's treasure


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 20, 2018, 03:25:01 μμ »

Φίλε ellina δεν πιστεύω να σου δημιούργησε κανά ψυχικό τραύμα η ακατανόμαστη?  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Σαρκασμός Μεγάλο χαμόγελο Σαρκασμός Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε

Collectables are items that our grandparents bought, our parents threw them away and we....rebought!
Σελίδες: 1 [2] 3 4
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  


Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo