Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Απρίλιος 19, 2019, 07:44:36 πμ
Σελίδες: [1] 2 3 4
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Κινητηρας NSU - WANKEL  (Αναγνώστηκε 12168 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« στις: Ιανουάριος 19, 2018, 10:56:00 πμ »

Ο κινητηρας του θεματος ειναι καινουργιος στο κουτι του οπως φαινεται στις φωτο.
υπαρχει και δευτερος κινητηρας μεταχειρισμενος.
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:11:58 πμ »

Και αλλες
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:14:12 πμ »

και αλλη μια
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:54:17 πμ »

Για να καταλαβω ειναι σε μινιατουρα ο κινητηρας οπου ειχε βγαλει η ενεσου  το 1960 και την εστειλε  στην κατστροφη;;
Και ειναι λειτουργικο αυτο;;
Δλδ υπαρχει και αυτοκινητο ιδιας κλιμακας οπου το φοραει;;
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 12:12:26 μμ »

Ο κινητηρας ειναι λειτουργικος φυσικα.......ειναι απο αερομοντελο. ειναι παραγωγη της OSMax - Graupner Ιαπωνικη - Γερμανικη συνεργασια.......και με την NSU-Wankel........που εκανε την παραγωγη και πατεντα του κινητηρα.
Δουλευει σαν διχρονος κινητηρας με μιγμα καστορελαιο - μεθανολη - νιτρο, οπως οι περισσοτεροι κινητηρες μοντελισμου, με χρηση μπουζι (σπινθηρα) μονο στην εκινηση.
Εσωτερικα εχει το περιστροφικο εκκεντρο τριγωνο που διμηουργει τον θαλαμο καυσης.
Αντιγραφη λοιπον .........

αυτα.......
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 12:16:39 μμ »

Ο κινητηρας ειναι λειτουργικος φυσικα.......ειναι απο αερομοντελο. ειναι παραγωγη της OSMax - Graupner Ιαπωνικη - Γερμανικη συνεργασια.......και με την NSU-Wankel........που εκανε την παραγωγη και πατεντα του κινητηρα.
Δουλευει σαν διχρονος κινητηρας με μιγμα καστορελαιο - μεθανολη - νιτρο, οπως οι περισσοτεροι κινητηρες μοντελισμου, με χρηση μπουζι (σπινθηρα) μονο στην εκινηση.
Εσωτερικα εχει το περιστροφικο εκκεντρο τριγωνο που διμηουργει τον θαλαμο καυσης.
Αντιγραφη λοιπον .........

αυτα.......

φυσικα με μετατροπη θα μπορουσε να μπει και σε αυτοκινητο Μοντελο........

Εγω θα λυπομουν να το χρησιμοποιησω......επανω σε βαση στο Γραφειο ειναι η θεση του......ειναι 50 χρονων σχεδον.........χαχαχαχαχα
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 12:26:57 μμ »

Καπου τα χανω τωρα διοτι η  ενεσου  δλδ  NSU οπως την ξερω εγω ηταν αυτοκινητοβιομηχανια.
Το NSU-Wankel ηταν ενα αυτοκινητο πρωτοποριακο για την εποχη του διοτι εμφανιστικε για πρωτη  φορα ο κινητηρας Wankel περιστροφικος δλδ με μεγαλυτερη δυναμη των συνηθισμενων εμβολοβορων  κινητηρων αλλα εβγαλε κακη φημη με την λειτουργεια του διοτι τα υλικα οπου χρησημοποιηθηκαν δεν ηταν τοσο γερα/σκληρα θα λεγαμε με αποτελεσμα να πεσει σαν εταιρια και να εξαγορασθει απο την Αουντι !!
Η Μαζντα πχ οπου χρησημοποιει τωρα κατα κορον τους κινητηρες Wankel (Οι οποιοι κινητηρες ουσιαστικα δεν μπορουν να μετρηθουν σε κυβικα , Στο περιπου γραφωνται σαν 1300 ) και αυτη εχει προβληματα διοτι τα αυτοκινητα μετα απο καποιο σχετικο χρονο 5/7 χρονια αρχιζουν και παρουσιαζουν προβλημα στον κινητηρα τους  και ουσιαστικα πρεπει να κανεις πανω αρκετες αλλαγες για να ξαναγυρισει η συμπιεση στα εργοστασιακα πρωτυπα !!
Τελος παντων ολα τ παραπανω τα ανεφερα περιληπτικα λογω παρακολουθησεις των εξελιξεων των κινητηρων.
Η απορια μου :
Η NSU υπαρχει σαν εταιρια;;
Αφου αγοραστηκε απο την Αουντι πριν πολλα χρονια και συχνωνευτικε !!
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 12:30:33 μμ »

Καπου τα χανω τωρα διοτι η  ενεσου  δλδ  NSU οπως την ξερω εγω ηταν αυτοκινητοβιομηχανια.
Το NSU-Wankel ηταν ενα αυτοκινητο πρωτοποριακο για την εποχη του διοτι εμφανιστικε για πρωτη  φορα ο κινητηρας Wankel περιστροφικος δλδ με μεγαλυτερη δυναμη των συνηθισμενων εμβολοβορων  κινητηρων αλλα εβγαλε κακη φημη με την λειτουργεια του διοτι τα υλικα οπου χρησημοποιηθηκαν δεν ηταν τοσο γερα/σκληρα θα λεγαμε με αποτελεσμα να πεσει σαν εταιρια και να εξαγορασθει απο την Αουντι !!
Η Μαζντα πχ οπου χρησημοποιει τωρα κατα κορον τους κινητηρες Wankel (Οι οποιοι κινητηρες ουσιαστικα δεν μπορουν να μετρηθουν σε κυβικα , Στο περιπου γραφωνται σαν 1300 ) και αυτη εχει προβληματα διοτι τα αυτοκινητα μετα απο καποιο σχετικο χρονο 5/7 χρονια αρχιζουν και παρουσιαζουν προβλημα στον κινητηρα τους  και ουσιαστικα πρεπει να κανεις πανω αρκετες αλλαγες για να ξαναγυρισει η συμπιεση στα εργοστασιακα πρωτυπα !!
Τελος παντων ολα τ παραπανω τα ανεφερα περιληπτικα λογω παρακολουθησεις των εξελιξεων των κινητηρων.
Η απορια μου :
Η NSU υπαρχει σαν εταιρια;;
Αφου αγοραστηκε απο την Αουντι πριν πολλα χρονια και συχνωνευτικε !!


οχι εχει κλεισει........
ο κινητηρας που εβαλα φωτο ειναι παλιος .......δεν θυμαμαι παραγωγη αλλα νομιζω οτι εχει παραχθει το 70-75 και οπως ανεφερα εχει παραχθει απο την OSMax - Graupner Ιαπωνικη - Γερμανικη συνεργασια που πληρωσαν προφανως για την πατεντα ........αυτοι φτιαχνουν κινητηρες μοντελων μονο........
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2018, 12:34:20 μμ από dimilio » Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 12:42:17 μμ »

Εμ πες το οτι ειναι παλιος !!
Τωρα το ξεκαθαρισαμε .
Οκ !
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 01:13:21 μμ »

Εμ πες το οτι ειναι παλιος !!
Τωρα το ξεκαθαρισαμε .
Οκ !

Παλιος αλλα αχρησιμοποιητος......
Συλλεκτικο κομματι.....
Καταγράφηκε
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 01:49:48 μμ »

https://www.ebay.com/itm/OS-MAX-NSU-GRAUPNER-30cu-WANKEL-ROTARY-RC-ENGINE-W-Muffler-NIB/282809543447?hash=item41d8c32b17:g:7AAAAOSwqvNaW8ub
Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:01:40 μμ »

Η Μαζντα πχ οπου χρησημοποιει τωρα κατα κορον τους κινητηρες Wankel (Οι οποιοι κινητηρες ουσιαστικα δεν μπορουν να μετρηθουν σε κυβικα , Στο περιπου γραφωνται σαν 1300 ) και αυτη εχει προβληματα διοτι τα αυτοκινητα μετα απο καποιο σχετικο χρονο 5/7 χρονια αρχιζουν και παρουσιαζουν προβλημα στον κινητηρα τους  και ουσιαστικα πρεπει να κανεις πανω αρκετες αλλαγες για να ξαναγυρισει η συμπιεση στα εργοστασιακα πρωτυπα !!

Τώρα δε νομίζω πια να χρησιμοποιεί η mazda τέτοιους (wankel) κινητήρες.
Πρώτα έβγαλε ένα μοντέλο το RX9 (είχα τέτοιο).

Mετά έβγαλε το "σπόρ" ("2+2" χαρακτηριζόταν γιατί πίσω είχε δυο μικρά καθισματάκια, κάτι σαν πόρσε) που το είπε RX7, και αργότερα έβγαλε και το RX8 που ήταν επίσης ίδιο σπορ, αλλά πιο γρήγορο (με turbo κλπ) αν θυμάμαι καλά, πύραυλος.

Δες τις φωτογραφίες, θα τα θυμηθείς. Κυκλοφορούσαν πολλά.

Τα προβόλημα αυτών των κινητήρων:
1) Καίγανε τη μάνα τους και τον πατέρα τους. Μα και 25 λίτρα στα 100!
2) Ζούσαν 100.000km. Εγώ είχα αλλάξει δύο, και οι δύο αγορασμένοι καινούριοι από τη Mazda θυμάμαι, τότε ο πρώτος 1994? Κάπου εκεί 1.000.000 δρχ και ο δεύτερος 3-4 χρόνια μετά 1.300.000.

Τέτοιοι κινητήρες (Wankel ή Rotary Engine όπως τους έλεγε η Mazda) σήμερα πλέον δεν περνάνε κανένα από τα αυστηρά τεστ περί pollution, γιατί ουσιαστικά το καύσιμο βγαίνει άκαυτο από την εξάτμιση.

Το RX9 είχε δύο περιστρεφόμενα έμβολα, και πάντα (γύρω στα 100.000km) τα έφτυνε πρώτο το ένα. Κομμάτια του κινητήρα φεύγανε από την εξάτμιση πίσω (το θυμάμαι) αλλά ακόμα πήγαινε, και έφτανες στο συνεργείο.

Άνοιγες το καπώ και νόμιζες ότι δεν υπήρχε κινητήρας μέσα (πολύ μικρός). Άδειο.
Το σασμάν του άλλου που είχα την ίδια εποχή (μικρό τζιπάκι) ήταν μεγαλύτερο από τον κινητήρα του RX9.

Και η άδεια έγραφε 1.100cc αγαπητέ Herakliotis, οχι 1.300. Και αυτό ήταν το μεγάλο του προσόν, γι' αυτό και την δεκαετία του '80 πουλήθηκαν στην Ελλάδα σαν ψωμιά. 7 φορολογήσιμοι ίπποι.
Ούτε τεκμήρια, ούτε (ακριβά) τέλη, τίποτα. Κι ήταν 5 μέτρα αμάξι, που πήγαινε 200!

Καταγράφηκε
Douglas Whittacker
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1626


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:04:16 μμ »

Τώρα δε νομίζω πια να χρησιμοποιεί η mazda τέτοιους (wankel) κινητήρες.

Σαφώς όμως, το μοντελάκι του φίλου μας είναι "συλλεκτικό κομμάτι".
Καταγράφηκε
herakliotis
Διαχειριστής
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12480



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:31:27 μμ »

Επειδη μαλλον δεν τα ξερεις καλα και το RX7 και το 8 εχουν κινητηρες   WANKEL ή περιστροφικους οπως της αρεσε να τους λεει !!
Τα εχουν φιλοι  μου και τα δυο.
Καλα αυτοκινητα σαν σπορ , δεν λεω , με ωραιες επιταχυνσεις αλλα αυτο το φαγωμα που τρωει η κεφαλη αμα την ζοριζεις συνεχεια δεν το γλυτωνεις !!!
Ο ενας εκ τον δυο φιλων εσκασε 25 χηνες αγορα και μου ειχε προτεινει πριν δυο χρονια να το παρω 6 χηνοπουλα στα 6 χρονια κυκλοφοριας !!
Αφου κουβεντιαζαμε τα προβληματα πινωντας καφε (πριν σκεφτει να το δωσει) χαζος δεν θα ημουν να πλεξω μετα;;
Και η αδεια του εγραφε 1300 περιπου κυβικα το RX8 με 225 ιππους !!
Σε πιανω αδιαβαστο Σαουλ !!!  Κλείσιμο ματιού
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2018, 11:33:21 μμ από herakliotis » Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
dimilio
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 19, 2018, 11:45:59 μμ »

Εχει αρκετά μεγαλη ιστορια.......
Για περισσότερα παραθετω λινκς

https://www.autoblog.gr/2016/07/09/16-cars-with-wankel-engine/?doing_wp_cron=1515947629.9798290729522705078125


https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://el.m.wikipedia.org/wiki/%25CE%259A%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582_%25CE%2592%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BA%25CE%25B5%25CE%25BB&ved=2ahUKEwjXqOe68eTYAhWGJSwKHcJ2Bp4QFjAAegQIFRAB&usg=AOvVaw0joQliq8WmFXcZNhHvn-sY

Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  


Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo