Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάρτιος 28, 2024, 08:46:19 μμ
Σελίδες: [1] 2
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ  (Αναγνώστηκε 10025 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Thodoris13
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 51


Προφίλ
« στις: Μάρτιος 15, 2017, 07:38:00 μμ »

Ιστορική μετοχή του 1886 επί πρωθυπουργίας Χ. Τρικούπη για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι τα τότε σύνορα της χώρας.
Τυπωμένη στο Παρίσι σε 92000 τεμάχια με τιμή 250 χρυσά γαλλικά φράγκα ή 10 χρυσές λίρες Αγγλίας εκάστη.
Φέρει υδατογράφημα, σφραγίδες γνησιότητας από την Βελγική κυβέρνηση, τρεις υπογραφές (γεν. γραμματέας Α. Βαλαωρίτης και άλλες δυο) και σφραγίδα χαρτοσήμου στην οπίσθια όψη.
Καταγράφηκε
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 15, 2017, 08:02:15 μμ »

Καλα μιλαμε ειναι παρα πολυ ομορφη !!

Και με προλαβες!!  Σαρκασμός

Περιμενα να ερθει στα χερια μου αλλα μια και σηκωσε θεμα για τους Σιδηροδρομους Θεσσαλιας θα το βαλω εδω!!

Δανειον του 1893 για τους Σιδηροδρομους Θεσσαλιας.

Στερητε ομως τις ομορφιας που βλεπω στο δικο σου.

Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 15, 2017, 08:05:42 μμ »

Και για να πεσει δυο φορες στα χερια μου φανταζωμε δεν θα ειναι  κατι το δυσκολο!!

Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Thodoris13
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 51


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 16, 2017, 11:37:02 πμ »

Όμορφο είναι κι αυτό. Δεν ξέρω πόσο σπάνιο είναι.
Αξιοσημείωτο είναι ότι εκδόθηκε μόλις έξι μήνες πρίν την χρεοκοπία του Δεκεμβρίου του 1893.
Καταγράφηκε
GASS
Αργυρό μέλος
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 530


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 16, 2017, 06:53:40 μμ »

Και για να πεσει δυο φορες στα χερια μου φανταζωμε δεν θα ειναι  κατι το δυσκολο!!


Αν σου περισσεύει εδω ειναι με ενδιαφέρει.
Καταγράφηκε
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 16, 2017, 08:19:14 μμ »

Φιλε  GASS μεχρι να βγει το βιβλιο  το οποιο ξερω οτι ετοιμαζετε για τις μετοχες απλα μαζευω !!
Ελπιζω να με καταλαβαινεις  Κλείσιμο ματιού

Υ.Γ Δεν ειναι η μονη μετοχη που πεφτει διπλη η τριπλη στα χερια μου, αρκετες ειναι!!
Σιγα σιγα θα σας τις σηκωσω ολες φωτογραφιες , απλα εχω μεγαλη στενοτητα χρονου αυτη την εποχη !!
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 27, 2017, 11:42:19 πμ »

Ζηλεψα και εγω και βρηκα αυτη την μετοχη και την τσεπωσα!!
Ειναι ποιο ομορφη απο του φιλου διοτι εχει ωραιο νουμερο  Μεγάλο χαμόγελο Σαρκασμός Μεγάλο χαμόγελο Σαρκασμός

Υ.Γ Καποιοι θα λετε απο μεσα σας οτι νουμερο ειμαι εγω αλλα δεν πειραζει!!
Καλη καρδια!!  Φιλί Φιλί
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Κώστας 1979
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1002



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 27, 2017, 07:04:00 μμ »

Όμορφο είναι κι αυτό. Δεν ξέρω πόσο σπάνιο είναι.
Αξιοσημείωτο είναι ότι εκδόθηκε μόλις έξι μήνες πρίν την χρεοκοπία του Δεκεμβρίου του 1893.
Ακριβως για αυτό το λόγο (επέκταση του σιδηροδρόμου)."Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν".Ιστορικά κομματια,τα οποία δεν πολυκυκλοφορουν.
Καταγράφηκε

Si vis pacem,parabellum.
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 27, 2017, 08:19:30 μμ »


Ακριβως για αυτό το λόγο (επέκταση του σιδηροδρόμου)."Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν".Ιστορικά κομματια,τα οποία δεν πολυκυκλοφορουν.

Τουλαχιστον επεσαν δυο στα χερια μου κατι ειναι και αυτο...
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 27, 2017, 08:20:25 μμ »

Για την ιστορια::
<<<Η Ελλάδα έγινε ανεξάρτητο κράτος το 1832, και η γέννηση του νεοσύστατου κυρίαρχου κράτους συνέπεσε με την έναρξη της εποχής των σιδηροδρόμων. Μέχρι το 1835, τίθονταν σχέδια προς το ελληνικό κράτος για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής από την Αθήνα προς το λιμάνι του Πειραιά. 22 χρόνια μετά, το 1857, υπογράφηκε μια σύμβαση για την κατασκευή του και οι σχετικές εργασίες άρχισαν. Χρειάστηκαν τέσσερις διαφορετικές εταιρείες και δώδεκα χρόνια για να τεθούν τα 8,8 χιλιόμετρα της διαδρομής σε χρήση, καθώς το έργο ολοκληρώθηκε το 1869.[1] Το 1895εη γραμμήπεκτάθηκε εώς την Ομόνοια και το 1904 έγινε ηλεκτροκίνητη με τρίτη τροχιά, δημιουργώντας την γραμμή 1 του μετρό Αθήνας.
Η κοινωνική και οικονομική δομή της Ελλάδας προς το τέλος του 19ου αιώνα στηρίχθηκε στην ύπαρξη των μικρών αγροτικών πόλεων που ενεργούσαν ως αγορές και τα οικονομικά κέντρα με τα χωριά που τους περιβάλλαν. Τότε η Ελλάδα είχε πολύ μικρή βιομηχανία και ελάχιστες οδούς, που έκανε την κυβέρνηση να σκεφτεί την ανάπτυξη ενός σιδηροδρομικού δικτύου που θα διατίθονταν για την αντιμετώπιση της έλλειψης εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας. Το 1881, ο τότε πρωθυπουργός, Αλέξανδρος Κουμουνδούρος, υπέγραψε τέσσερις συμβάσεις για την κατασκευή σιδηροδρομικών γραμμών κανονικού εύρους 1.435 χιλιοστών, με πρόθεση να κάνει την Ελλάδα ένα κομβικό σημείο για ταξίδια ανάμεσα στην Ευρώπη, την Ινδία και την Ασία.
Το επόμενο έτος, το 1882, ο Χαρίλαος Τρικούπης αντεκατέστησε τον Κουμουνδούρο στη θέση του πρωθυπουργού, και ακύρωσε τις συμβάσεις, αντικαθιστώντας τις με τέσσερις δικές του. Είχε ένα διαφορετικό πολιτικό όραμα για τους σιδηροδρόμους, τους θεωρούσε ως μέσο για την τόνωση της εσωτερικής ανάπτυξης στην Ελλάδα και πρότεινε 417 χιλιόμετρα δικτύου μετρικού εύρους (1.000 χιλιοστά) που θα περιέβαλε την Πελοπόννησο, με ξεχωριστό δίκτυο στη Θεσσαλία, που θα συνέδεε το λιμάνι του Βόλου με την πόλη της Καλαμπάκας, στην άλλη πλευρά του Θεσσαλικού κάμπου. Εγκαινιάστηκε, επίσης, το 1885 μια γραμμή που συνέδεε την Αθήνα με το Στροφύλι Κηφισιάς και μέσω μιας διακλάδωσης από τους Αγίους Αναργύρους προς Λαύριο, στην Ανατολική Αττική μέσω Χαλανδρίου, Παιανίας, Κορωπίου και Μαρκοπούλου που τη λειτουργούσαν οι Σιδηρόδρομοι Αττικής. Ο Τρικούπης προτιμούσε το μετρικό εύρος από το κανονικό, λόγω της μείωσης στο κόστος κατασκευής, αν και η γραμμή που συνέδεε την Αθήνα προς τη Λάρισα, η οποία είχε προγραμματιστεί να ενταχθεί τελικά με το ευρωπαϊκό δίκτυο, κατασκευάστηκε με κανονικό εύρος 1.435 χιλιοστών. Το δίκτυο χρειάστηκε 25 χρόνια για να ολοκληρωθεί, 20 χρόνια περισσότερο από ότι ανέμενε ο Τρικούπης, δηλαδή 5.
Το 1909, 1.606 χιλιόμετρα γραμμής είχαν τοποθετηθεί, συμπεριλαμβανομένου της κύριας γραμμής κανονικού εύρους προς τα τότε ελληνοτουρκικά σύνορα στο Παπαπούλι, λίγο μετά την κοιλάδα των Τεμπών (400 χλμ βόρεια της Αθήνας). Τα πρώτα τρένα που πραγματοποίησαν την πλήρη διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη μήκους 507 χιλιομέτρων με κανονικό εύρος σηματοδότησαν την ολοκλήρωση της γραμμής το 1918, η οποία από τότε συνεχίζει να λειτουργεί σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.>>>

Πηγη :
ttps://el.wikipedia.org/wiki/Ιστορία_σιδηροδρομικών_μεταφορών_στην_Ελλάδα
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 27, 2017, 08:26:42 μμ »

Απο τα παραπανω διαβαζουμε πως :
Ενω επτωχευσαμε τα εργα επεκτασης συνεχιζωταν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ !!

Που βρισκονταν τα λεφτα;;;

Και επισεις:

Ο Τρικουπης πιστευε οτι θα τελιωνε το εργο των Σιδηροδρομων ανα την Ελλαδα μεσα σε πεντε χρονια!!!

Που το βασιζε αυτο εν μεσο κρισης;;;
Με τι λεφτα;;

Και τελικως:
Καποτε ειχα ακουσει-διαβασει καπου;;

Οι σιδηροδρομοι στην Ελλαδα ουσιαστικα ελεγε το αρθρο: ακουσα; οτι ανηκαν σε μια Αγγλικη εταιρια και τα κερδη τους τα επερναν οι Αγγλοι μεχρι να ξεπληρωθει το εργο!!
100 χρονια  ελεγε ουσιαστικα οτι οι Αγγλοι ειχαν το πανω χερι στον Σιδηροδρομο!!
Αληθεια ή ψεμα;;
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
kostakis88
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5734


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 27, 2017, 09:25:56 μμ »

Οι σιδηροδρομοι στην Ελλαδα ουσιαστικα ελεγε το αρθρο: ακουσα; οτι ανηκαν σε μια Αγγλικη εταιρια και τα κερδη τους τα επερναν οι Αγγλοι μεχρι να ξεπληρωθει το εργο!!
100 χρονια  ελεγε ουσιαστικα οτι οι Αγγλοι ειχαν το πανω χερι στον Σιδηροδρομο!!
Αληθεια ή ψεμα;;

αυτο συμβαινει και τωρα.το αεροδρομιο το εφτιαξε η γερμανικη hoctief και για ενα μεγαλο διαστημα εισπρατει τα χρηματα για την αποπληρωμη (συν καποιο κερδος λογικα).το ιδιο και η γεφυρα ριου-αντιριου απο την γαλλικη vinci και φρεσινε.(η εταιρια που δουλευω ηταν 'υποκαταστημα' της φρεσινε στην ελλαδα.εδω και χρονια βεβαια εχουμε παψει να ειμαστε)το ιδιο συμβαινει και με τους δρομους.ο ακτορας χρηματοδοτει πολλα εργα που αναλαμβανει και για καποιο διαστημα εισπρατει εσοδα (διοδια πχ)..λογικα θα μπορουσε να ισχυει και τοτε αυτη η τακτικη..
Καταγράφηκε

"Collecting is a hereditary disease, and I fear incurable." - Augustus Wollaston Franks
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 04, 2017, 01:34:22 μμ »

Eχω και αλλα στοιχεια για τις μετοχες αυτες!!
Παρατηρηστε καλα τις δυο αυτες φωτογραφιες παρακατω :

Η πρωτη βρισκετε αριστερα του Θυρεου χαμηλα καθως κοιταμε την μετοχη και η αλλη δεξια του θυρεου.
Στην ουσια μας δειχνουν η πρωτη ειναι ο σταθμος Βολου...καπου εκει...82 με 86.....
και η δευτερη...... δοκιμη αντοχης της γεφυρας στον ποταμο ενιπεα ....μολις εχει ολοληρωθει η κατασκευη της!!!

Εξι ατμομηχανες μετραω στην φωτογραφια για να δουν εαν αντεχει η γεφυρα!!!  Έκπληξη
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 04, 2017, 01:42:12 μμ »

Αλλα και για τις δυο ομολογιες του 1893 οπου εχω στα χερια μου βρηκα στοιχεια.

 
οι ομολογιες ειναι προφανως το δανειο για την κατασκευη της γραμμης των 60 εκατοστων βολου - μηλιες....
το γνωστο τρενακι του πηλιου.
εκδοθηκαν 2 φορες  δλδ  δυο δανεια.
το πρωτο το 1893 το δευτερο το 1900.
το πρωτο ηταν η γραμμη βολος - ανω λεχωνια.
το δευτερο η επεκταση ανω λεχωνια - μηλιες.
ο νομος για το πρωτο ψηφιστηκε 30 - 3 - 1893
ΦΕΚ 108/10.6.1893
για την καλυψη των εξοδων του εργου η εταιρια προχωρει στην εκδοση δανειου με ονομαστικο κεφαλαιο 2.200.000 δρχ. διηρημενο σε 11.000 ομολογιες των 200 δρχ. η καθε μια, προς 5% ετησιως.

το δευτερο ψηφιστηκε  8.4.1900

για την χρηματοδοτηση του εργου της προεκτασεως μεχρι μηλιες,αποφασιζεται η εκδοση δανειου απο την εθνικη τραπεζα με ομολογιες ονομαστοκου κεφαλαιου 2.000.000 δρχ. εκ 200 δρχ. η μια και με τοκο 5% επι του ονομαστικου κεφαλαιου, που θα αποδιδεται καθε εξαμηνο << του δανειου τουτου εξοφληθησομενου δι εξαμηνιαιων κληρωσεων εντος 160 εξαμηνιων κατα το συστημα της συνθετου χρεολυσιας.
τελος.

Αρα απο αυτα που βρεθηκαν μεχρι τωρα υπαρχει και δευτερο ομολογο εκτος του 1893 οπου εχω εγω στα χερια μου.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 18, 2018, 07:32:36 μμ »

Σημερα εκλεισα ενα ωραιο ντιλ με εναν φιλο και αυριο τα παρακατω τεμαχια που βλεπεται ταξιδευουν για Ηρακλειο.
Ειναι των 5 μετοχων των Σιδηροδρομων Θεσσαλιας τα οποια βρηκα δυο τεμαχια και μια των 20 μετοχων !!!

Μια ευχη;;

Με το καλο να βρω μια των δεκα να κλεισει η σειρα ομορφα ομορφα!!!

Μην σας φαινετε ασχημο το χαλι τους, συνηθως ολες ετσι ειναι αυτες , μιλαμε για 150 χρονων αξιογραφα !!!
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Σελίδες: [1] 2
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences