Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάρτιος 28, 2017, 11:16:22 πμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Δραχμή 1915 Essai  (Αναγνώστηκε 2135 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΓΙΑΝΝΗΣΚ
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 93


Προφίλ
« στις: Μάιος 04, 2015, 11:06:20 μμ »

http://www.cgbfr.com/grece-essai-de-1-drachme-constantin-ier-1915-paris,fwo_322574,a.html

Καταρχήν που βρέθηκε?  Ιδιώτης το είχε?
Δεν έχω διαβάσει κάπου για γνωστό κάτοχο.

Η τιμή δεν είναι χαμηλή? Πιστεύω άνετα πουλιέται σε δημοπρασία Heritage πάνω από 25-30K.

Καταγράφηκε
GKCollect
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5485


www.mycoins.gr


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 04, 2015, 11:23:49 μμ »

Δεν είναι το ασημένιο δοκίμιο, είναι σε χαλκονικέλιο (www.mycoins.gr - DDZ10).
Οπότε η τιμή του μάλλον είναι υψηλή (προσωπική μου άποψη πάντα).
Καταγράφηκε

Περί συλλογής, υπομονή και περισυλλογή.
www.mycoins.gr
GKCollect
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5485


www.mycoins.gr


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 04, 2015, 11:58:41 μμ »

Ωχ... έκανα λάθος... να με συγχωρείτε.  Ντροπή
Η δραχμή DDZ10 είναι του 1913.

Δεν γνωρίζω τι ακριβώς είναι αυτό το νόμισμα του 1915.

Βάσει αυτών που αναγράφει ο πωλητής, είναι σε χαλκονικέλιο και έχει βάρος και διάσταση όσο το ασημένιο.
Διάμετρος 23 mm και βάρος 5.00 gr. Χαλκονικέλινο του 1915, δεν έχει βρεθεί (προς το παρόν) εκτός αν εννοεί το κράμα Χαλκού-Αργύρου, που όντως υπάρχει στη δραχμή του 1915. Οπότε σηκώνω τα χέρια ψηλά... προς το παρόν. Περιμένω να δω τι θα απαντήσει, αν απαντήσει, διότι του έστειλα mail, για να δει τις λεπτομέρειες. Αν όντως είναι το Χαλκάργυρο, τότε η τιμή, είναι μάλλον οριακά καλή.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2015, 12:09:33 πμ από GKCollect » Καταγράφηκε

Περί συλλογής, υπομονή και περισυλλογή.
www.mycoins.gr
lefmaggos
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3388

εισαι στο μυαλο,κατι μαγικο.........


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 05, 2015, 12:19:20 πμ »

αυτο δεν ειναι;

https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=796&lot=23317
Καταγράφηκε
ellinas
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 6208


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 05, 2015, 12:25:19 πμ »

Δεν νομιζω ναναι το ιδιο Λευτερη αυτο που δινεις εσυ ειναι πιστοποιημενο PR65 ενω το αλλο ειναι raw...και δεν νομιζω καποιος να εβγαζε το δοκιμιο απο το κουτι να το πουλησει χυμα
Καταγράφηκε
lefmaggos
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3388

εισαι στο μυαλο,κατι μαγικο.........


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 05, 2015, 12:47:36 πμ »

Δεν νομιζω ναναι το ιδιο Λευτερη αυτο που δινεις εσυ ειναι πιστοποιημενο PR65 ενω το αλλο ειναι raw...και δεν νομιζω καποιος να εβγαζε το δοκιμιο απο το κουτι να το πουλησει χυμα

δεν εννοω οτι ειναι το ιδιο νομισμα μιχαλη!!εβαλα ενα αλλο για να δουμε την τιμη!!
Καταγράφηκε
GKCollect
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5485


www.mycoins.gr


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 05, 2015, 08:47:12 πμ »

Βάσει αυτών που λέει ο πωλητής, τα 2 νομίσματα δεν είναι ίδια.  Απορία

Αυτό που πουλάει λέει ότι είναι 1 Δραχμή 1915 σε Χαλκό-Νικέλιο, με διάμετρο 23 mm και βάρος 4,97 gr.
Ενώ το άλλο του Heritage είναι 1 Δραχμή 1915 σε Χαλκό-Άργυρο, με διάμετρο 23 mm και βάρος 4,95 gr.

Επειδή η Δραχμή του 1913 σε Χαλκό-Νικέλιο, έχει διάμετρο 23 mm και βάρος 3-3,2 gr...
Και επειδή δεν υπάρχει γνωστό δοκίμιο 1 Δραχμής σε Χαλκο-Νικέλιο το 1915, μέχρι στιγμής και μάλλον δε θα βρεθεί ποτέ (επειδή δεν έχει γίνει, για πρακτικούς λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύω).

Υποθέτω ότι ο πωλητής έχει κάνει λάθος στην περιγραφή του είδους μετάλλου, και ότι και τα 2 νομίσματα είναι όμοια. Είναι 1 Δραχμή 1915 σε Χαλκό-Άργυρο (www.mycoins.gr - DDZ40).
Καταγράφηκε

Περί συλλογής, υπομονή και περισυλλογή.
www.mycoins.gr
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  


Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo