Στέκι Συλλεκτών

Άλλες Συλλογές => die-cast => Μήνυμα ξεκίνησε από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 10:56:00 πμ



Τίτλος: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 10:56:00 πμ
Ο κινητηρας του θεματος ειναι καινουργιος στο κουτι του οπως φαινεται στις φωτο.
υπαρχει και δευτερος κινητηρας μεταχειρισμενος.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:11:58 πμ
Και αλλες


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:14:12 πμ
και αλλη μια


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:54:17 πμ
Για να καταλαβω ειναι σε μινιατουρα ο κινητηρας οπου ειχε βγαλει η ενεσου  το 1960 και την εστειλε  στην κατστροφη;;
Και ειναι λειτουργικο αυτο;;
Δλδ υπαρχει και αυτοκινητο ιδιας κλιμακας οπου το φοραει;;


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 12:12:26 μμ
Ο κινητηρας ειναι λειτουργικος φυσικα.......ειναι απο αερομοντελο. ειναι παραγωγη της OSMax - Graupner Ιαπωνικη - Γερμανικη συνεργασια.......και με την NSU-Wankel........που εκανε την παραγωγη και πατεντα του κινητηρα.
Δουλευει σαν διχρονος κινητηρας με μιγμα καστορελαιο - μεθανολη - νιτρο, οπως οι περισσοτεροι κινητηρες μοντελισμου, με χρηση μπουζι (σπινθηρα) μονο στην εκινηση.
Εσωτερικα εχει το περιστροφικο εκκεντρο τριγωνο που διμηουργει τον θαλαμο καυσης.
Αντιγραφη λοιπον .........

αυτα.......


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 12:16:39 μμ
Ο κινητηρας ειναι λειτουργικος φυσικα.......ειναι απο αερομοντελο. ειναι παραγωγη της OSMax - Graupner Ιαπωνικη - Γερμανικη συνεργασια.......και με την NSU-Wankel........που εκανε την παραγωγη και πατεντα του κινητηρα.
Δουλευει σαν διχρονος κινητηρας με μιγμα καστορελαιο - μεθανολη - νιτρο, οπως οι περισσοτεροι κινητηρες μοντελισμου, με χρηση μπουζι (σπινθηρα) μονο στην εκινηση.
Εσωτερικα εχει το περιστροφικο εκκεντρο τριγωνο που διμηουργει τον θαλαμο καυσης.
Αντιγραφη λοιπον .........

αυτα.......

φυσικα με μετατροπη θα μπορουσε να μπει και σε αυτοκινητο Μοντελο........

Εγω θα λυπομουν να το χρησιμοποιησω......επανω σε βαση στο Γραφειο ειναι η θεση του......ειναι 50 χρονων σχεδον.........χαχαχαχαχα


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 19, 2018, 12:26:57 μμ
Καπου τα χανω τωρα διοτι η  ενεσου  δλδ  NSU οπως την ξερω εγω ηταν αυτοκινητοβιομηχανια.
Το NSU-Wankel ηταν ενα αυτοκινητο πρωτοποριακο για την εποχη του διοτι εμφανιστικε για πρωτη  φορα ο κινητηρας Wankel περιστροφικος δλδ με μεγαλυτερη δυναμη των συνηθισμενων εμβολοβορων  κινητηρων αλλα εβγαλε κακη φημη με την λειτουργεια του διοτι τα υλικα οπου χρησημοποιηθηκαν δεν ηταν τοσο γερα/σκληρα θα λεγαμε με αποτελεσμα να πεσει σαν εταιρια και να εξαγορασθει απο την Αουντι !!
Η Μαζντα πχ οπου χρησημοποιει τωρα κατα κορον τους κινητηρες Wankel (Οι οποιοι κινητηρες ουσιαστικα δεν μπορουν να μετρηθουν σε κυβικα , Στο περιπου γραφωνται σαν 1300 ) και αυτη εχει προβληματα διοτι τα αυτοκινητα μετα απο καποιο σχετικο χρονο 5/7 χρονια αρχιζουν και παρουσιαζουν προβλημα στον κινητηρα τους  και ουσιαστικα πρεπει να κανεις πανω αρκετες αλλαγες για να ξαναγυρισει η συμπιεση στα εργοστασιακα πρωτυπα !!
Τελος παντων ολα τ παραπανω τα ανεφερα περιληπτικα λογω παρακολουθησεις των εξελιξεων των κινητηρων.
Η απορια μου :
Η NSU υπαρχει σαν εταιρια;;
Αφου αγοραστηκε απο την Αουντι πριν πολλα χρονια και συχνωνευτικε !!


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 12:30:33 μμ
Καπου τα χανω τωρα διοτι η  ενεσου  δλδ  NSU οπως την ξερω εγω ηταν αυτοκινητοβιομηχανια.
Το NSU-Wankel ηταν ενα αυτοκινητο πρωτοποριακο για την εποχη του διοτι εμφανιστικε για πρωτη  φορα ο κινητηρας Wankel περιστροφικος δλδ με μεγαλυτερη δυναμη των συνηθισμενων εμβολοβορων  κινητηρων αλλα εβγαλε κακη φημη με την λειτουργεια του διοτι τα υλικα οπου χρησημοποιηθηκαν δεν ηταν τοσο γερα/σκληρα θα λεγαμε με αποτελεσμα να πεσει σαν εταιρια και να εξαγορασθει απο την Αουντι !!
Η Μαζντα πχ οπου χρησημοποιει τωρα κατα κορον τους κινητηρες Wankel (Οι οποιοι κινητηρες ουσιαστικα δεν μπορουν να μετρηθουν σε κυβικα , Στο περιπου γραφωνται σαν 1300 ) και αυτη εχει προβληματα διοτι τα αυτοκινητα μετα απο καποιο σχετικο χρονο 5/7 χρονια αρχιζουν και παρουσιαζουν προβλημα στον κινητηρα τους  και ουσιαστικα πρεπει να κανεις πανω αρκετες αλλαγες για να ξαναγυρισει η συμπιεση στα εργοστασιακα πρωτυπα !!
Τελος παντων ολα τ παραπανω τα ανεφερα περιληπτικα λογω παρακολουθησεις των εξελιξεων των κινητηρων.
Η απορια μου :
Η NSU υπαρχει σαν εταιρια;;
Αφου αγοραστηκε απο την Αουντι πριν πολλα χρονια και συχνωνευτικε !!


οχι εχει κλεισει........
ο κινητηρας που εβαλα φωτο ειναι παλιος .......δεν θυμαμαι παραγωγη αλλα νομιζω οτι εχει παραχθει το 70-75 και οπως ανεφερα εχει παραχθει απο την OSMax - Graupner Ιαπωνικη - Γερμανικη συνεργασια που πληρωσαν προφανως για την πατεντα ........αυτοι φτιαχνουν κινητηρες μοντελων μονο........


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 19, 2018, 12:42:17 μμ
Εμ πες το οτι ειναι παλιος !!
Τωρα το ξεκαθαρισαμε .
Οκ !


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 01:13:21 μμ
Εμ πες το οτι ειναι παλιος !!
Τωρα το ξεκαθαρισαμε .
Οκ !

Παλιος αλλα αχρησιμοποιητος......
Συλλεκτικο κομματι.....


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 01:49:48 μμ
https://www.ebay.com/itm/OS-MAX-NSU-GRAUPNER-30cu-WANKEL-ROTARY-RC-ENGINE-W-Muffler-NIB/282809543447?hash=item41d8c32b17:g:7AAAAOSwqvNaW8ub (https://www.ebay.com/itm/OS-MAX-NSU-GRAUPNER-30cu-WANKEL-ROTARY-RC-ENGINE-W-Muffler-NIB/282809543447?hash=item41d8c32b17:g:7AAAAOSwqvNaW8ub)


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:01:40 μμ
Η Μαζντα πχ οπου χρησημοποιει τωρα κατα κορον τους κινητηρες Wankel (Οι οποιοι κινητηρες ουσιαστικα δεν μπορουν να μετρηθουν σε κυβικα , Στο περιπου γραφωνται σαν 1300 ) και αυτη εχει προβληματα διοτι τα αυτοκινητα μετα απο καποιο σχετικο χρονο 5/7 χρονια αρχιζουν και παρουσιαζουν προβλημα στον κινητηρα τους  και ουσιαστικα πρεπει να κανεις πανω αρκετες αλλαγες για να ξαναγυρισει η συμπιεση στα εργοστασιακα πρωτυπα !!

Τώρα δε νομίζω πια να χρησιμοποιεί η mazda τέτοιους (wankel) κινητήρες.
Πρώτα έβγαλε ένα μοντέλο το RX9 (είχα τέτοιο).

Mετά έβγαλε το "σπόρ" ("2+2" χαρακτηριζόταν γιατί πίσω είχε δυο μικρά καθισματάκια, κάτι σαν πόρσε) που το είπε RX7, και αργότερα έβγαλε και το RX8 που ήταν επίσης ίδιο σπορ, αλλά πιο γρήγορο (με turbo κλπ) αν θυμάμαι καλά, πύραυλος.

Δες τις φωτογραφίες, θα τα θυμηθείς. Κυκλοφορούσαν πολλά.

Τα προβόλημα αυτών των κινητήρων:
1) Καίγανε τη μάνα τους και τον πατέρα τους. Μα και 25 λίτρα στα 100!
2) Ζούσαν 100.000km. Εγώ είχα αλλάξει δύο, και οι δύο αγορασμένοι καινούριοι από τη Mazda θυμάμαι, τότε ο πρώτος 1994? Κάπου εκεί 1.000.000 δρχ και ο δεύτερος 3-4 χρόνια μετά 1.300.000.

Τέτοιοι κινητήρες (Wankel ή Rotary Engine όπως τους έλεγε η Mazda) σήμερα πλέον δεν περνάνε κανένα από τα αυστηρά τεστ περί pollution, γιατί ουσιαστικά το καύσιμο βγαίνει άκαυτο από την εξάτμιση.

Το RX9 είχε δύο περιστρεφόμενα έμβολα, και πάντα (γύρω στα 100.000km) τα έφτυνε πρώτο το ένα. Κομμάτια του κινητήρα φεύγανε από την εξάτμιση πίσω (το θυμάμαι) αλλά ακόμα πήγαινε, και έφτανες στο συνεργείο.

Άνοιγες το καπώ και νόμιζες ότι δεν υπήρχε κινητήρας μέσα (πολύ μικρός). Άδειο.
Το σασμάν του άλλου που είχα την ίδια εποχή (μικρό τζιπάκι) ήταν μεγαλύτερο από τον κινητήρα του RX9.

Και η άδεια έγραφε 1.100cc αγαπητέ Herakliotis, οχι 1.300. Και αυτό ήταν το μεγάλο του προσόν, γι' αυτό και την δεκαετία του '80 πουλήθηκαν στην Ελλάδα σαν ψωμιά. 7 φορολογήσιμοι ίπποι.
Ούτε τεκμήρια, ούτε (ακριβά) τέλη, τίποτα. Κι ήταν 5 μέτρα αμάξι, που πήγαινε 200!



Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:04:16 μμ
Τώρα δε νομίζω πια να χρησιμοποιεί η mazda τέτοιους (wankel) κινητήρες.

Σαφώς όμως, το μοντελάκι του φίλου μας είναι "συλλεκτικό κομμάτι".


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:31:27 μμ
Επειδη μαλλον δεν τα ξερεις καλα και το RX7 και το 8 εχουν κινητηρες   WANKEL ή περιστροφικους οπως της αρεσε να τους λεει !!
Τα εχουν φιλοι  μου και τα δυο.
Καλα αυτοκινητα σαν σπορ , δεν λεω , με ωραιες επιταχυνσεις αλλα αυτο το φαγωμα που τρωει η κεφαλη αμα την ζοριζεις συνεχεια δεν το γλυτωνεις !!!
Ο ενας εκ τον δυο φιλων εσκασε 25 χηνες αγορα και μου ειχε προτεινει πριν δυο χρονια να το παρω 6 χηνοπουλα στα 6 χρονια κυκλοφοριας !!
Αφου κουβεντιαζαμε τα προβληματα πινωντας καφε (πριν σκεφτει να το δωσει) χαζος δεν θα ημουν να πλεξω μετα;;
Και η αδεια του εγραφε 1300 περιπου κυβικα το RX8 με 225 ιππους !!
Σε πιανω αδιαβαστο Σαουλ !!!  ;)


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:45:59 μμ
Εχει αρκετά μεγαλη ιστορια.......
Για περισσότερα παραθετω λινκς

https://www.autoblog.gr/2016/07/09/16-cars-with-wankel-engine/?doing_wp_cron=1515947629.9798290729522705078125 (https://www.autoblog.gr/2016/07/09/16-cars-with-wankel-engine/?doing_wp_cron=1515947629.9798290729522705078125)


https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://el.m.wikipedia.org/wiki/%25CE%259A%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582_%25CE%2592%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BA%25CE%25B5%25CE%25BB&ved=2ahUKEwjXqOe68eTYAhWGJSwKHcJ2Bp4QFjAAegQIFRAB&usg=AOvVaw0joQliq8WmFXcZNhHvn-sY (https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://el.m.wikipedia.org/wiki/%25CE%259A%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582_%25CE%2592%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BA%25CE%25B5%25CE%25BB&ved=2ahUKEwjXqOe68eTYAhWGJSwKHcJ2Bp4QFjAAegQIFRAB&usg=AOvVaw0joQliq8WmFXcZNhHvn-sY)



Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: ts1k στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:47:38 μμ
Αυτό είπε ο άνθρωπος... ότι το rx-8 ήταν το τελευταίο με wankel κινητήρα... Για την ακρίβεια όπως είπε και ο νταγκλας, το 2011 αν δεν κάνω λάθος, αφού δεν πέρασε τα τεστ για την κατηγορία ρύπων euro 5, τελείωσε η παραγωγή.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 19, 2018, 11:49:42 μμ
Εχει αρκετά μεγαλη ιστορια.......
Για περισσότερα παραθετω λινκς

https://www.autoblog.gr/2016/07/09/16-cars-with-wankel-engine/?doing_wp_cron=1515947629.9798290729522705078125 (https://www.autoblog.gr/2016/07/09/16-cars-with-wankel-engine/?doing_wp_cron=1515947629.9798290729522705078125)


https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://el.m.wikipedia.org/wiki/%25CE%259A%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582_%25CE%2592%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BA%25CE%25B5%25CE%25BB&ved=2ahUKEwjXqOe68eTYAhWGJSwKHcJ2Bp4QFjAAegQIFRAB&usg=AOvVaw0joQliq8WmFXcZNhHvn-sY (https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://el.m.wikipedia.org/wiki/%25CE%259A%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582_%25CE%2592%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BA%25CE%25B5%25CE%25BB&ved=2ahUKEwjXqOe68eTYAhWGJSwKHcJ2Bp4QFjAAegQIFRAB&usg=AOvVaw0joQliq8WmFXcZNhHvn-sY)




Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: sksnpl στις Ιανουάριος 20, 2018, 12:01:19 πμ
Νομίζω ότι τα πρώτα RX-7 είχαν μικρότερο κινητήρα όπως λέει ο Douglas..
Αργοτερα αναβαθμιστηκαν με τον γνωστό 1.3..


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 20, 2018, 12:04:45 πμ
Ενδιαφερον το πρωτο σου αρθρο φιλε μου !!
Δεν το ηξερα για την Σιντροεν !!


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 20, 2018, 03:22:18 πμ
Επειδη μαλλον δεν τα ξερεις καλα και το RX7 και το 8 εχουν κινητηρες   WANKEL ή περιστροφικους οπως της αρεσε να τους λεει !!
Τα εχουν φιλοι  μου και τα δυο.
Καλα αυτοκινητα σαν σπορ , δεν λεω , με ωραιες επιταχυνσεις αλλα αυτο το φαγωμα που τρωει η κεφαλη αμα την ζοριζεις συνεχεια δεν το γλυτωνεις !!!
Ο ενας εκ τον δυο φιλων εσκασε 25 χηνες αγορα και μου ειχε προτεινει πριν δυο χρονια να το παρω 6 χηνοπουλα στα 6 χρονια κυκλοφοριας !!
Αφου κουβεντιαζαμε τα προβληματα πινωντας καφε (πριν σκεφτει να το δωσει) χαζος δεν θα ημουν να πλεξω μετα;;
Και η αδεια του εγραφε 1300 περιπου κυβικα το RX8 με 225 ιππους !!
Σε πιανω αδιαβαστο Σαουλ !!!  ;)

Μάστορα, δύσκολο να μην ξέρω καλά πράματα για το αυτοκίνητο που ΕΙΧΑ (επί 10 περίπου χρόνια).
Πάρε και την άδεια, αφού έχεις αμφιβολίες.

Και εγώ έκανα λάθος, δεν ήταν 1.100cc, που είπα, αλλά 1.146 (8 φορ. ίπποι). Όχι 1.300 πάντως. 46cc λάθος. Ε, μετά από 30 χρόνια, συγχωρούμαι, νομίζω.

Έχεις μια τάση όμως να νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα, και πολλά ξέρεις, δε λέω, αλλά δεν μπορεί επειδή έκανες μια κουβέντα με ένα φίλο σου να ξέρεις όσα ξέρει κάποιος (εγώ δηλαδή) που ΕΙΧΑ Mazda Rotary Engine επί 10 χρόνια.

Στην άδεια δε, βλέπεις και αυτό που σου είπα: Αλλαγή κινητήρα.

Πάρε και τον ένα κύλινδρο και έμβολο φωτογραφία, γιατί τον πρώτο κινητήρα που άλλαξα τον έλυσα, και τώρα είναι διακοσμητικό πάνω σε τζάκι.

Δε συνέφερε η επισκευή του, ο καινούριος έκανε πιο φτηνά από το να φτιάξεις τον παλιό.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 20, 2018, 03:57:53 πμ
Σαούλ τωρα ξαναδιαβάσα το σχόλιο σού.
Τα ίδια λέμε.
Αρχικά κατάλαβα ότι πίστευες ότι το 7 και το 8 δεν ηταν  περιστροφικοι κινητήρες.
Όλα οκ.
Με το 8 για να ξέρεις έχω κάνει πάνω απο 50 βόλτες είτε σαν συνοδηγός είτε σαν οδηγός οταν το φιλαράκι μου.τα ετσουζε παραπάνω από το κανονικό.
Δεν μου είναι άγνωστο αυτοκίνητο.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 20, 2018, 04:04:21 πμ
Δεν μου είναι άγνωστο αυτοκίνητο.

Εγώ δεν είπα ότι σου είναι άγνωστο.

Εγώ είπα ότι σε μένα είναι ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ.
Το οποίο, δεν το πίστεψες.
Λες και είμαι κανα παιδάκι, που θέλει να κάνει φιγούρα.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 20, 2018, 04:09:28 πμ
Δεν είπα ότι δεν το πιστεψα. Καταρχήν το αυτοκίνητο σου δεν το γνώριζα ( διότι δεν ηταν υου τύπου μου τότε ) .
Εαν σού είπα ότι δεν τα γνωρίζεις καλά το είπα διότι διαβάζοντας το κείμενο σου κατάλαβα ότι πίστευες ότι το 7 +8 δεν είχαν περιστροφικο κινητήρα.
Λέγαμε όμως το ίδιο πράγμα τελικώς.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 20, 2018, 04:11:45 πμ
Τέλος πάντων, έληξε τώρα, εξηγήθηκαν οι παρανοήσεις.

No problem.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 20, 2018, 12:06:57 μμ
Πάντως ο κινητήρας Wankel ηταν ειναι και θα ειναι ενας πρωτοποριακος κινητήρας που ισως στο μέλλον μας εκπλήξει........οσο προχωρά η τεχνολογία


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 20, 2018, 12:59:16 μμ
Αμα βρουν ενα κραμα να μην φθειρετε καλος ειναι.
Ηταν εξυπνο εκ μερους του δημιουργου του το να γεμιζει μεσα στον θαλαμο σε μια περιστροφη δυο φορες καυσιμο και μια καυσαεριο στην εξοδο.
Αλλα το λαδακι εαν θυμαμαι καλα ειχε αρχησει να φαινετε απο τα 50,000/70000 χιλιομετρα;;
Εχει πουληθει το αυτοκινητο πια και εχω χαθει και με τον σβουρο που το ειχε , παιδια αυτος , παιδια εγω  μας φαγαν τα προβληματα  της καθημερηνοτητας :!!
Εγω τοτε ειχα ενα Πεζω Ραλυ και δεν το αλλαζα με τιποτε!! 1600 κινητηρας εβαζε τις μπεμπες απο φαναρι σε φαναρι κατω με διαφορα !!

Υ.Γ Καποτε αγαπουσα την ταχυτητα, τωρα μονο εαν ειμαι νευριασμενος και μονος μου !!
Ευτυχως  τα παλευω τα νευρα.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 20, 2018, 02:34:24 μμ
Πάντως ο κινητήρας Wankel ηταν ειναι και θα ειναι ενας πρωτοποριακος κινητήρας που ισως στο μέλλον μας εκπλήξει........οσο προχωρά η τεχνολογία

Κοίτα,

Πρωτοποριακός (σε σχέση με τον κλασσικό εμβολοφόρο εσωτερικής καύσης) είναι μόνο στη σχέση απόδοση ισχύος / βάρος κινητήρα.
Δηλαδή με μικρό (μικρότερο από τον κλασσικό) βάρος και όγκο, αποδίδει μεγάλη ισχύ. Αλλά η μεγάλη του κατανάλωση μετράει (πολύ) στα "κατά".

Σ' αυτή την "πρωτοπορεία" η απάντηση (και η εξέλιξη) είναι ο κινητήρας jet. Ακόμα μεγαλύτερη σχέση στην απόδοση ισχύος / βάρος κινητήρα.

Ο Wankel δεν έχει "μέλλον". Ο jet, ναι.
Αλλά (φαίνεται ότι) όλα αυτά θα ψοφήσουν (στα αυτοκίνητα) εν όψει του ηλεκτρισμού.
Και το κλειδί σ' αυτή την εξέλιξη είναι η βελτίωση των μπαταριών: Χωρητικότητα, κόστος, και ταχύτητα φόρτισης.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 20, 2018, 02:41:36 μμ
Εγω τοτε ειχα ενα Πεζω Ραλυ και δεν το αλλαζα με τιποτε!! 1600 κινητηρας εβαζε τις μπεμπες απο φαναρι σε φαναρι κατω με διαφορα !!

Πας γυρεύοντας, εσύ!....


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: ellinas στις Ιανουάριος 20, 2018, 03:12:42 μμ
Περίπου 35 χρόνια πίσω είχα ένα αυτοκινητάκι(σαν αυτό στη φωτογραφία)και ευρισκόμενος σε φανάρια στον Πειραιά περνά απο μπροστά μου μια πανέμορφη κοπέλα.Με κομψό τρόπο της έκανα κοπλιμέντο και της πρότεινα να την πάρω για καφέ στη Ζέα.Η απάντηση ήταν αποστομωτική."Με αυτό το υπόθετο θα με πας για καφέ λεβεντάκο μου;"
Ξεπάγωσα όταν οι από πίσω άρχισαν να κορνάρουν επειδή είχε ανάψει το πράσινο και γω δεν έλεγα να κουνήσω  :D :D :D :D :D


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Lary στις Ιανουάριος 20, 2018, 03:25:01 μμ
Φίλε ellina δεν πιστεύω να σου δημιούργησε κανά ψυχικό τραύμα η ακατανόμαστη?  :D :D ;D :D ;D :D


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: ellinas στις Ιανουάριος 20, 2018, 03:34:55 μμ
 :D :D :D :D ;oxι ευτυχώς αλλά μου ήρθε στο μυαλό και είπα να σας κάνω να γελάσετε με το πάθημα μου


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 20, 2018, 03:44:40 μμ
Εγω ευτυχως ξεκινησα την ζωη μου με το 127 τριπορτο 900ρακι !!!
Καλο αυτοκινητο !! Χωρεσε μεσα μια φορα 7 ατομα παρεα !! τεσσερις πισω τρεις μπροστα και πηγαμε για καφε στο Ρεθυμνο !! Που ειναι τα χρονια εκεινα της αναμελιας  . . . . . . 


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: ts1k στις Ιανουάριος 20, 2018, 05:54:51 μμ
Μόλις πριν λίγες ώρες έπιασα κουβέντα με φιλαράκι που έχει RX-8 του 2009, που το είχε πάρει καινούριο τότε.
Έχει 90κ χιλιόμετρα και δεν του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.

Ωστόσο το προσέχει σαν τα μάτια του...
Καλή βενζίνη, αλλαγή λαδιών κάθε 3000 - 4000 χλμ, προσεκτικά και συχνά μικρο service κτλ..

Επίσης μου είπε ότι η μαζντα έχει στα σκαριά νέο wankel hybrid κινητήρα που θα το φορέσει σε RX(αγνωστο) μοντέλο.. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά αν τελικά το επιχειρήσει νομίζω ότι θα είναι ενδιαφέρον..


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 20, 2018, 09:10:57 μμ
Έχει 90κ χιλιόμετρα και δεν του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.

Πες του να μην περάσει τα 100.
Να το βάλει στο σαλόνι του ως έκθεμα, πριν τα κλείσει.

(Μιλάει η πείρα).


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 20, 2018, 09:36:23 μμ
Σαουλ εχει δικιο σε αυτο που λεει ο  ts1k .
Εαν δεν το ζορισεις ο κινητηρας αντεχει καλα.
Το θεμα ειναι οτι : Ποιος σβουρος 20/28 ετων θα εχει στις ροδες του 220 αλογα και δεν θα τα πατησει;;
Ποιος αντεχει να το πηγαινει με 140 μαξ οταν η δυναμη του τραβαει σχεδον αλλα τοσα;;
Εδω εμεις ειμαστε τοτε 30/35 ετων και ειχαμε τα μυαλα πανω απο το κεφαλι μας!!!


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 21, 2018, 03:29:59 πμ
Εαν δεν το ζορισεις ο κινητηρας αντεχει καλα.

Εσύ αυτό που το ξέρεις?
Είχες, και σου άντεξε?
Ίσα με πόσα χιλιόμετρα?


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 22, 2018, 10:05:48 μμ
Εγω επιμένω ότι με τα σημερινά δεδομένα, τεχνολογία , μέταλλα κλπ θα έπρεπε καποια κεφαλια να ξανα ασχοληθουν με τον κινητήρα.......ισως με νεες ιδεες.......πατεντες.........
Νομιζω αξιζει........


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: dimilio στις Ιανουάριος 22, 2018, 10:11:21 μμ
Εγω επιμένω ότι με τα σημερινά δεδομένα, τεχνολογία , μέταλλα κλπ θα έπρεπε καποια κεφαλια να ξανα ασχοληθουν με τον κινητήρα.......ισως με νεες ιδεες.......πατεντες.........
Νομιζω αξιζει........
Οπως αυτο για παράδειγμα
https://www.google.gr/search?q=wankel&client=ms-android-huawei&prmd=ivn&tbm=isch&tbo=u&source=univ&fir=9Bexsh37aLMx7M%253A%252CCyeL1ctnV2od_M%252C%252Fm%252F08375%253BIpSh4vBaf2ENTM%253A%252CCyeL1ctnV2od_M%252C_%253BHyKGJF7evjd47M%253A%252C5Ofc74Owe2LB2M%252C_%253BeYW88q_gOF5TyM%253A%252CGOi1alYX5A0emM%252C_%253Bh9JvYRrEK1LYJM%253A%252CD5wNQ7Jv0fhgSM%252C_%253BVaBIxZZIav3g0M%253A%252CG0wR32YWQ18u2M%252C_%253Bf5psAsHDpDF3aM%253A%252CRtcakzxAQV0gWM%252C_%253BJySt1tCOny_EUM%253A%252CHGU_zvVZuDlvyM%252C_%253BIS7ulE9zxYBESM%253A%252CX1KQ5N2PS_tYwM%252C_%253B1aWHfwZ7DI1ZLM%253A%252CG0wR32YWQ18u2M%252C_%253BfRga6xQgvu7MPM%253A%252CGXxpW7N7jMhOlM%252C_&usg=__-1vtCUdYimC4FNCZbV4lo1eCO48%3D&sa=X&ved=0ahUKEwii27CFouzYAhWDalAKHU_JB44Q420IWQ&biw=360&bih=524#imgrc=dqcSS2Rb-nz7yM: (https://www.google.gr/search?q=wankel&client=ms-android-huawei&prmd=ivn&tbm=isch&tbo=u&source=univ&fir=9Bexsh37aLMx7M%253A%252CCyeL1ctnV2od_M%252C%252Fm%252F08375%253BIpSh4vBaf2ENTM%253A%252CCyeL1ctnV2od_M%252C_%253BHyKGJF7evjd47M%253A%252C5Ofc74Owe2LB2M%252C_%253BeYW88q_gOF5TyM%253A%252CGOi1alYX5A0emM%252C_%253Bh9JvYRrEK1LYJM%253A%252CD5wNQ7Jv0fhgSM%252C_%253BVaBIxZZIav3g0M%253A%252CG0wR32YWQ18u2M%252C_%253Bf5psAsHDpDF3aM%253A%252CRtcakzxAQV0gWM%252C_%253BJySt1tCOny_EUM%253A%252CHGU_zvVZuDlvyM%252C_%253BIS7ulE9zxYBESM%253A%252CX1KQ5N2PS_tYwM%252C_%253B1aWHfwZ7DI1ZLM%253A%252CG0wR32YWQ18u2M%252C_%253BfRga6xQgvu7MPM%253A%252CGXxpW7N7jMhOlM%252C_&usg=__-1vtCUdYimC4FNCZbV4lo1eCO48%3D&sa=X&ved=0ahUKEwii27CFouzYAhWDalAKHU_JB44Q420IWQ&biw=360&bih=524#imgrc=dqcSS2Rb-nz7yM:)



Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 22, 2018, 11:31:46 μμ
dimilio,

Η εφεύρεση του Wankel (επαναστατική, σίγουρα, μετά από τόσες δεκαετίες - ίσως αιώνα επικράτησης των εμβολοφόρων) εξήγησα νωρίτερα σε τι υπερέχει:
Απόδοση ισχύος ανά μονάδα βάρους και όγκου του κινητήρα (ποστ μου #26, εδώ, νωρίτερα).
Κάπου όπου αυτή η σχέση υπό τις δεδομένες συνθήκες της εφαρμογής προσφέρει, θα είναι καλή για να εφαρμοστεί.   Για τη συνήθη αυτοκίνηση, δεν είναι.

Οι τύποι που έδειξες στο λινκ ετοιμάζουν κάτι σαν dragster (είναι αυτά που σπάνε το ρεκόρ 1/4 μιλίου σε επιτάχυνση) καί μοντάρησαν 6 ρότορες για να βγάλουν τα 813 άλογα.
Να και η δυναμομέτρηση που έκαναν:
https://youtu.be/k3t3VcEIB-Q (https://youtu.be/k3t3VcEIB-Q)

Χρησιμότητα δεν έχει (ούτε σ' αυτούς τους "αγώνες"), γιατί οι ιπποδυνάμεις εκεί είναι της τάξης των 1.500hp (με εμβολοφόρους και υπερσιμπιεστές):

(https://www.vegasnews.com/wp-content/uploads/Nostalgia-Top-Fuel-Dragster-588.jpg)

Και όπως είπα, εκεί που χρειάζεται ΜΕΓΑΛΗ ισχύς χωρίς να επιστρατεύεις τους χιλιάδες τόνους που ζυγίζει ένας Wärtsilä

(http://lh5.ggpht.com/-Xr_ibN-YQoM/UUsYml-TitI/AAAAAAAAmdk/SDsmJxIYRnw/RT-flex96C-1%25255B6%25255D.jpg)

ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.

Να π.χ. ο jet κινητήρας του τανκ Abrams:

(https://images.kz.prom.st/8114246_w640_h640_abramsm1a1_tank_engine.jpg)

και να το διάγραμμα απόδοσης ισχύος (για 1MW) κινητήρα: Diesel vs Jet (gas turbine).

(http://cset.mnsu.edu/engagethermo/images/Diesel%20vs%20Gas%20Turbines%20dyno%20sheet.PNG)

Επί πλέον, λόγω της απλότητας κατασκευής ο jet είναι εύκολα αντικαταστάσιμος (ούτε ένα τέταρτο δεν χρειάζεται για την αλλαγή του):

(http://cset.mnsu.edu/engagethermo/images/USMCM1A1.jpg)

Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).

Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?










Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Stratis8 στις Ιανουάριος 22, 2018, 11:48:04 μμ
24/12 εσπασα το μοτερ μου στο rx8 στις 110χιλιαδες  ;D


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 23, 2018, 12:03:26 πμ
24/12 εσπασα το μοτερ μου στο rx8 στις 110χιλιαδες  ;D

Και τι θα κάνεις?

(Επιβεβαιώνομαι: 100k χιλιόμετρα ζουν αυτά).


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Stratis8 στις Ιανουάριος 23, 2018, 12:18:19 πμ
24/12 εσπασα το μοτερ μου στο rx8 στις 110χιλιαδες  ;D
Και τι θα κάνεις?
(Επιβεβαιώνομαι: 100k χιλιόμετρα ζουν αυτά).
η βαζω μεταχειρισμενο με κοστος 1500-2000€ η επισκευη το δικο μου (δεν συμφερει) καινουργιο εχει 4000€ χωρις εργατικα αναλωσιμα που χρειαζονται


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 23, 2018, 12:34:10 πμ
Ο Στρατής είναι σβουρος.
Δεν πιάνεται για λογικός οδηγός.
Ρώτησα και έμαθα. Μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και σε μιάμιση ώρα έχει κάνει το νησί βόλτα γύρω-γύρω και έχει φτάσει ξανά στην αφετηρία.  :D



Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Stratis8 στις Ιανουάριος 23, 2018, 12:54:04 πμ
Ο Στρατής είναι σβουρος.
Δεν πιάνεται για λογικός οδηγός.
Ρώτησα και έμαθα. Μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και σε μιάμιση ώρα έχει κάνει το νησί βόλτα γύρω-γύρω και έχει φτάσει ξανά στην αφετηρία.  :D

τα εχω κοψει αυτα αχαχαχ απλα αυτο το μοτερ δεν το ειχα πιασει απο την αρχη,ξερω ατομα που τα εχουν σπασει απο τα 40000 χλμ αλλα και αλλα που δουλευουν με 200000 ειναι ωραια αμαξια αλλα για 2α α κανεις βολτες σκ


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 23, 2018, 01:12:08 πμ
ειναι ωραια αμαξια αλλα για 2α να κανεις βολτες σκ

Έχεις μετρήσει πόσο καίει?

Από γέμισμα σε γέμισμα τεπόζιτου, δια τα χιλιόμετρα που έκανες εννοώ.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Stratis8 στις Ιανουάριος 23, 2018, 01:23:39 πμ
ειναι ωραια αμαξια αλλα για 2α να κανεις βολτες σκ

Έχεις μετρήσει πόσο καίει?

Από γέμισμα σε γέμισμα τεπόζιτου, δια τα χιλιόμετρα που έκανες εννοώ.
με οικονομικη οδηγηση κατω απο 18 λιτρα/100 δεν εχω δει με το cosmo 231 hp και ευκολα περναω τα 25λ/100 με σπορ οδηγηση με το στροφομετρο να ειναι συνεχεια εκει που ειναι η δυναμη του


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 23, 2018, 02:57:50 πμ
με οικονομικη οδηγηση κατω απο 18 λιτρα/100 δεν εχω δει με το cosmo 231 hp και ευκολα περναω τα 25λ/100 με σπορ οδηγηση με το στροφομετρο να ειναι συνεχεια εκει που ειναι η δυναμη του

Ναι, τόσο θυμάμαι κι εγώ το sedan.
20~25lt/100km.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 31, 2018, 01:07:12 μμ


ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.


Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).

Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?











Οι κινητηρες τζετ δεν ειναι τοσο ακαταμαχητοι οσο πιστευεις !!
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης και οι οποιες τελικα αντικαταστηθηκαν με συμβατικους κινητηρες με αποτελεσμα η Γαλλικη εταιρια να συρθει σε διεθνει δικαστηρια και να χασει μεγαλο μερος των χρηματων οπου χρωστουσε ο Ελληνας εφοπλιστης !!

http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/ (http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/)

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.
Την εισροφησει τρομερης ποσοτητας αερα απο μπροστα και την τρομαχτικη εξοδο τους απο πισω.
Σε αεροπλανο πχ εαν βρεθεις ειτε μπροστα του ειτε πισω του εισαι χαμενος απο χερι !!
Σε μικρογραφια πχ αυτοκινητου δεν ξερω ποσο ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη η τεχνολογια στο οτιδηποτε πχ βρισκετε απο πισω εν πληρη ισχυ !!
Η μαζντα δε απο την αλλη απ οσο ξερω ετοιμαζει εναν νεον επαναστατικο κινητηρα να ριξει στην αγορα ο οποιος θα ειναι οικονομικοτερος των ηλεκτρικων !!!

http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/ (http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/)

Καλως να ορισει !!! Θα τον περιμενω με αγωνια να αγορασω το πρωτο μου μαζντα  :D :D


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 31, 2018, 05:00:17 μμ
ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.
Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).
Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?



Οι κινητηρες τζετ δεν ειναι τοσο ακαταμαχητοι οσο πιστευεις !!
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης και οι οποιες τελικα αντικαταστηθηκαν με συμβατικους κινητηρες με αποτελεσμα η Γαλλικη εταιρια να συρθει σε διεθνει δικαστηρια και να χασει μεγαλο μερος των χρηματων οπου χρωστουσε ο Ελληνας εφοπλιστης !!
[url]http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/[/url] ([url]http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/[/url])

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.
Την εισροφησει τρομερης ποσοτητας αερα απο μπροστα και την τρομαχτικη εξοδο τους απο πισω.
Σε αεροπλανο πχ εαν βρεθεις ειτε μπροστα του ειτε πισω του εισαι χαμενος απο χερι !!
Σε μικρογραφια πχ αυτοκινητου δεν ξερω ποσο ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη η τεχνολογια στο οτιδηποτε πχ βρισκετε απο πισω εν πληρη ισχυ !!
Η μαζντα δε απο την αλλη απ οσο ξερω ετοιμαζει εναν νεον επαναστατικο κινητηρα να ριξει στην αγορα ο οποιος θα ειναι οικονομικοτερος των ηλεκτρικων !!!
[url]http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/[/url] ([url]http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/[/url])
Καλως να ορισει !!! Θα τον περιμενω με αγωνια να αγορασω το πρωτο μου μαζντα  :D :D


Τι να σου απαντήσω τώρα....

Θα σε ρωτήσω μόνο:

Έχεις δει κανένα κρουαζιερόπλοιο (σε "πλήρη ισχύ", όπως λες) να βγάζει από πίσω του (ή από όπου αλλού) "τρομαχτική έξοδο αέρα"?
Στο Ηράκλειο είσαι, αντιλαμβάνομαι, έρχονται πολλά εκεί κάθε μέρα.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 31, 2018, 05:12:33 μμ
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης

[url]http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/[/url] ([url]http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/[/url])

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.


Το διάβασα και το άρθρο.
Εσύ που τους βρήκες τους jet κινητήρες στο Αίολος Κεντέρης?
Γιατί εγώ διάβασα (στο άρθρο που εσύ μου έδειξες):

Παράθεση
• Περιγραφή πλοίου: Το υπό ελληνική σημαία πλοίο με το όνομα «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» («AEOLOS KENTERIS I»), εγγεγραμμένο στα νηολόγια Μυτιλήνης, με αριθμό νηολογίου 37, ΙΜΟ 9210103, με Διεθνές Διακριτικό Σήμα SYDK, ολική χωρητικότητα 3560,18 κόρους, καθαρή χωρητικότητα 1.872,05 κόρους, μήκος 108,70 μέτρα, πλάτος 15,70 μέτρα, βάθος 4,00 μέτρα και είναι εφοδιασμένο με τέσσερις (4) ντήζελ μηχανές, ιπποδυνάμεως 32.400 KW έκαστης.


Άλλο ντήζελ, και άλλο jet, ξέρεις, φίλε Herakliotis.
Τόσο μικρά πλοία δεν έχουν jet.
2.000 τόνοι είναι αυτό.
Jet μπαίνουν σε πάνω από 100.000.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Ιανουάριος 31, 2018, 06:27:42 μμ
Α συγνώμη έχεις δίκιο. Οταν είχα διαβάσει το παρακάτω ((  Οι πανίσχυρες τουρμπίνες του προκαλούσαν τεράστια κύματα. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που συνέβη στο ακρωτήριο της Κασσάνδρας Χαλκιδικής τον Ιούνιο του 2003. Ο καιρός ήταν πολύ καλός, η θάλασσα ήρεμη και οι λουόμενοι απολάμβαναν το μπάνιό τους στα καταγάλανα νερά. Από το…πουθενά, εμφανίστηκε ένα τεράστιο κύμα, το οποίο σάρωσε την ακτή και πήρε μαζί του σκηνές από το κάμπινγκ της Καλάνδρας, ομβρέλες, πετσέτες και ότι βρέθηκε στη ρότα του δημιουργώντας ένα τοπίο από ταινία θρίλερ.

Λίγες ημέρες αργότερα προσήλθε στο λιμεναρχείο Νέων Μουδανιών, ένας 16χρονος με τους γονείς του και κατήγγειλε τον τραυματισμό του από τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης», το οποίο εκείνο το καλοκαίρι εκτελούσε δρομολόγια από τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου προς και από τη Θεσσαλονίκη. Μετά από έρευνες των Λιμενικών Αρχών σχηματίστηκε τελικά δικογραφία, η οποία και είχε διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Πολυγύρου.

Εκείνη τη χρονιά υπήρξαν μαρτυρίες παραθεριστών που έκαναν διακοπές στη Σίβηρη για περιστατικά με τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης» να τους σηκώνουν στον αέρα και μετά να τους τραβάει σε μία ρουφήχτρα στο βυθό.

Μάλιστα σε κάποιες οργανωμένες παραλίες στη Χαλκιδική υπήρχαν υπάλληλοι με σφυρίχτρες που προειδοποιούσαν τους παραθεριστές μόλις εμφανιζόταν στον ορίζοντα του υπερταχύπλοο. Οι Λιμενικές Αρχές αναγκάστηκαν να εκδώσουν ενημερωτικό δελτίο με τις ώρες διάπλου από τη Χαλκιδική του σύγχρονου Αίολου. Η ΝΕΛ άλλαξε τη ρότα του πλοίου το οποίο περνούσε σε απόσταση 10 μιλίων ))  διαβάζοντας τουρμπίνες πήγε το μυαλό μου στους τζετ κατευθείαν.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: Douglas Whittacker στις Ιανουάριος 31, 2018, 07:30:23 μμ

Δεν υπάρχει θέμα συγγνώμης. Όλοι μας κάνουμε λάθη. Για τους ανθρώπους είναι.
Να ξέρεις πάντως (και άσχετα με τις τουρμπίνες και τα jet - δεν είναι το ίδιο πράμα - ή μάλλον το jet είναι τουρμπίνα, οι τουρμπίνες δεν είναι όλες jet) ότι όταν ένα πλοίο σηκώνει πολύ κύμα, είναι αποτυχημένο σχέδιο.

Το κύμα για να σηκωθεί, χρειάζεται ενέργεια. Δηλαδή καύσιμο.
Αν λοιπόν καταφέρεις να φτιάξεις πλοίο που θα τρέχει μέσα στο νερό χωρίς να σηκώνει καθόλου κύμα, τότε έχει μεγάλη οικονομία καυσίμου. Καις καύσιμο μόνο για να καταπολεμήσεις τις τριβές κύτους-νερού.
Αν το πλοίο σηκώνει πολύ κύμα, τότε καις καύσιμο για να ανακατεύεις τα χαλίκια στις παραλίες όπου αυτό φτάνει (και σκάει).

Οι "βολβοί" που έχουν τα καινούρια πλοία στην πλώρη (χαμηλά, μέσα στο νερό) αυτό ακριβώς κάνουν:  Εξουδετερώνουν τη δημιουργία κυματισμού.
Και η επίδραση τους είναι τόσο σημαντική (από τότε που ανακαλύφτηκαν) ώστε ακόμα και παλιά πλοία κάνουν τη μετατροπή και βάζουν βολβό στην πλώρη.
Φαίνεται ότι του κεντέρη ο βολβός δεν ήταν καλά υπολογισμένος, και γι' αυτό σήκωνε κύμα.

Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια (ήμουν πολύ πιτσιρικάς και τσαλαβούταγα σε παραλίες) που δεν υπήρχαν βολβοί στα πλοία, κάθε φορά που πέρναγε πλοίο στα ανοιχτά, μετά από λίγο "ερχόταν το κύμα του". Τώρα πια αυτό δεν συμβαίνει. Έχουν βελτιωθεί πολύ οι υδροδυναμικές σχεδιάσεις των σκαριών. Περνάει πλοίο δεκαπλού μεγέθους από τα τότε, και δεν έρχεται τίποτα.
Σε κάθε περίπτωση, όταν πλέεις (σαν καπετάνιος, με οτιδήποτε σκάφος, έστω και μικρή φουσκωτή βάρκα) μέσα σε λιμάνι, είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις αργά, για να μην κουνάς τα σκάφη που είναι δεμένα και χτυπάνε μεταξύ τους.

Κατά τα λοιπά, μην περιμένεις ότι ο Wankel (rotary) κινητήρας θα κάνει κάτι σπουδαίο στο μέλλον... Ήταν ένας κομήτης που πέρασε και χάθηκε.
Πάρε άλλο αμάξι.


Τίτλος: Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL
Αποστολή από: herakliotis στις Μάρτιος 03, 2018, 04:19:52 μμ
http://enkinisi.gr/2018/03/03/i-mazda-epivevaiwnei-tin-epistrofi-tou-wankel-alla-oxi-opws-tha-thelame/ (http://enkinisi.gr/2018/03/03/i-mazda-epivevaiwnei-tin-epistrofi-tou-wankel-alla-oxi-opws-tha-thelame/)